Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door maggy 01
#3038619
hallo iedereen
bij deze wil ik ons even voorstellen ik ben maggy en heb 2 engelse staffordshire bull terriers van 6 jaar  ik ben bij een van de 2 honden 2 weken geleden begonnen met kvv voeding voor  zn allergie  aloewel het geen voedselallergie is 
natuurlijk heb ik nog vele vragen maar die zal ik het gepaste topic plaatsen natuurlijk ;)
Door Anne in Zweden
#3038626
Hoi Maggy, van harte welkom! Hoe heten je honden? Enne, voordat iedereen je die vraag stelt: heb je ook foto's van je staffies?!
Gebruikersavatar
Door maggy 01
#3038630
mn 2 boefjes noemen hummer een reu en sheila een teefje deze hebben we geadopteerd uit het asiel 2 jaar geleden
ik ben aan het zoeken waar en hoe ik fotos moet plaatsen  zodra ik dit vind zal ik een foto posten  :)
Gebruikersavatar
Door maggy 01
#3038632
zou het kunnen dat ik nog geen fotos kan plaatsen vooralleer ik een aantal berichten gepost heb  want ik zou niet weten waar ik fotos moet plaatsen
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3038663
Welkom hier op Barfplaats! :)

En je mag hier vanaf het eerste bericht gewoon je foto's plaatsen hoor, vinden we altijd leuk. :biggrin2:

Ik zie in je onderschrift dat je de img niet tussen haakje hebt staan, als je het zo doet maar dan zonder die spaties ertussen;  [ img] [/ img]  dan zou het moeten lukken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door