Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#3038414
Het word steeds gekker hier  :o

Het pist van de regen en Tom vind wandelen dan niet echt nodig...ik ook niet  :P
Hier tegenover is een speeltuin met uitlaatstrook ernaast (nee niet handig, maar ik heb het niet bedacht) dus we lopen naar de uitlaatstrook, Tom doet zijn ding, ik raap het braaf op, en lopen ons vierkantje rond de speeltuin af, op het laatste stukje staat een vuilnisbak dus ik neem ee pas het veld op om aan de voorkant van de vuilnisbak te komen het om het zakje weg te mikken, Tom hobbelt achter me aan,...waarbij hij met zijn voorpoten en 1 achterpoot op het veld staat, komt er een auto met een noodvaart op me af gereden, een of ander gillende furie erin en 3 kinderen, mij uitscheldend dat ik niet met hond over het veld mag lopen. Technisch gesproken heb je gelijk, maar je kan ook overdrijven...3 poten van de hond terwijljl je duidelijk kan zien dat ik bij die vuilnisbak moest zijn om wat weg te gooien...
Al schreeuwend en tierend bleef ze me achtervolgen, incl kinderen in de auto  :o

Ze ging de pliesie bellen, nou mw prima hoor, ik zal de koffie vast klaarzetten...
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3038426
Dat is wel heel ernstig inderdaad......
Geen honden in de speeltuin is logisch maar Tom is maar een klein hondje en zo te lezen was hij nou niet door de speeltuin aan het banjeren....

:boxing:
Door Borke
#3038427
Wat een bijzondere manier van het aanwenden van energie van deze dame.
Triest als je zo door het leven moet gaan, welke vreugde haalde ze hier nou uit?
Oh ik weet het al, het was opvoedkundig bedoeld voor haar kinderen  :biggrin2:
Door Martine-Tom
#3038431
dinky89 schreef: Dat is wel heel ernstig inderdaad......
Geen honden in de speeltuin is logisch maar Tom is maar een klein hondje en zo te lezen was hij nou niet door de speeltuin aan het banjeren....

:boxing:
Uhm nee, die bak staat dus 3 meter van de rand met de rug naar de stoep zeg maar, dus het is 2 passen zodat je bij de voorkant kan en weer 2 passen terug om van het veld af te komen, met Tom aan het eind van de lijn in weigerstand omdat het veld te nat was  :P
Ze kwam zo hard aanscheuren dat ik de remmen hoorde piepen.... :o
Borke schreef: Wat een bijzondere manier van het aanwenden van energie van deze dame.
Triest als je zo door het leven moet gaan, welke vreugde haalde ze hier nou uit?
Oh ik weet het al, het was opvoedkundig bedoeld voor haar kinderen  :biggrin2:
Ohhhh is dat het  :P
Door Summerditches
#3038461
Wat kan je over je zeik zijn he..van dit soort onnodige scheldpartijen..ik moest laatst bij heel slecht zicht vanwege de regen de weg oversteken..eerst fietspad, dan weg..1000 keer goed gekeken..komt er een moeder met 2 kleine kinderen op een fietsje om haar heen in de tegengestelde richting over het fietspad..ik dacht dat mijn hart stil stond. Ik doe mijn raam open en ik zeg..mevrouw..als uw kinderen straks zelf naar schoolfietsen en het is ze aangeleerd dat ze "gewoon" tegen het verkeer in mogen rijden dan kunnen er enorme ongelukken gebeuren want automobilisten rekenen hier toch niet op..nou wat er toen gebeurde..dat er zoveel narigheid uit een "nette"moeder kan komen..tot "vieze k**erhoer je moet je vuile bek houden"..Dus ik zeg nog ..ik probeer je te waarschuwen..wie ga je straks verrot schelden als je kind wordt aangereden omdat jij ze leert tegen t verkeer in te fietsen..
Ik voelde mij totaal niet schuldig of fout maar t heeft me dagen niet lekker gezeten..ik dacht ik zou zo aanbellen als ik wist waar je woonde om uit te leggen om welke reden ik het zeg...
Laatst gewijzigd door Summerditches op vr 12 dec 2014, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3038469
Onze lieve heer heeft vreemde kostgangers....  :biggrin2:

Sta je keurig, met een zakje in de hand, te wachten tot de hond is uitgepoept, zodat je dat kan opruimen. Komt er iemand voorbij; ''vieze asociaal, je moet de str*nt opruimen'' (ik zal het er voortaan uittrekken?  ??? )
Pak je net de poep op die de hond heeft laten vallen. Komt er iemand voorbij; ''ik zou het gewoon laten liggen''
Ehhhhh?  :P 
Door Martine-Tom
#3038472
Inge en Bono schreef: Onze lieve heer heeft vreemde kostgangers....  :biggrin2:

Sta je keurig, met een zakje in de hand, te wachten tot de hond is uitgepoept, zodat je dat kan opruimen. Komt er iemand voorbij; ''vieze asociaal, je moet de str*nt opruimen'' (ik zal het er voortaan uittrekken?  ??? )
Pak je net de poep op die de hond heeft laten vallen. Komt er iemand voorbij; ''ik zou het gewoon laten liggen''
Ehhhhh?  :P
Soms voelt het of je met een hond per definitie de gebeten hond bent  :P
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3038497
Inge en Bono schreef: Onze lieve heer heeft vreemde kostgangers....  :biggrin2:
Lopen we vanmorgen op het strand met zn 2en en 2 honden (leeg strand, wij waren de enige malloten vanmorgen) komt er een oude man aan geschommeld, ik rook hem eerder dan dat ik hem zag. :biggrin2: Hij ging pal voor me staan en begon te schelden en te schreeuwen dat het levensgevaarlijk is dat wij op het strand lopen met 2 rennende honden! Weten we dan niet dat het stormt? En dat je dan de zee in geblazen kunt worden? Nou stond ie zelf ook aan de vloedlijn, maar er was geen speld tussen te krijgen, onvervalst haagsch sprak ie. Ik dacht alleen maar niet reageren, rustig blijven hij waait zo wel weg. En dat deed ie ook, hij ging nog even naar Katwijk want hij had de wind in zn rug en dat liep zo lekker. Succes ouwe, met thuis komen en tegenwind. ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door nova
#3038529
Nah...  even de andere kant bekeken....

Bindi had zich vanmorgen  in een "overheerlijke verse brokkendrol gedraaid". Ze kwam naar me toe gelopen  met  een vracht str"nt in haar vacht.

Je wil niet weten tegen  wie  en wat ik in gedachte  allemaal gezegd heb.... .  ::)
Het is in elk geval geen BP taal  :biggrin2:

Lost niks op maar lucht wel op  ;D

Edit;  ze is inmiddels gewassen en ruikt nu weer helemaal fluffy    :D
Laatst gewijzigd door nova op vr 12 dec 2014, 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ruisje
#3038550
Het was zeker heel druk met spelende kinderen in de speeltuin? :biggrin2:

Nou, al zou dat mens de hele ME bellen, ze doet 'r best maar! En als ze met een noodvaart met de auto op jou is afgereden, kun jij gelijk aangifte doen van bedreiging en gevaarlijk rijgedrag. ;)
De volgende generatie onfatsoenlijke mensen wordt goed opgeleid... :-\
Door Martine-Tom
#3038553
Ruisje schreef: Het was zeker heel druk met spelende kinderen in de speeltuin? :biggrin2:

Nou, al zou dat mens de hele ME bellen, ze doet 'r best maar! En als ze met een noodvaart met de auto op jou is afgereden, kun jij gelijk aangifte doen van bedreiging en gevaarlijk rijgedrag. ;)
De volgende generatie onfatsoenlijke mensen wordt goed opgeleid... :-\
Ja joh, de hele dag al een komen en gaan van kinderen daar  :biggrin2:

Ik kreeg nog te horen "als ik het nog 1 keer zie dan..."  waarop ik haar onderbrak met een "Oh u gaat me nog verbaal bedreigen ook?"  en toen reed ze met piepende banden weer door  :P
Door miik
#3038781
Haha, das ernstig zeg, wat lopen er toch een rare lui rond he....

Ik had gister een telefoontje, mevrouw wilde een kitten, wilde gelijk komen, want kitten moest snel komen.
Nou daar houd ik al niet van.... ik zeg ik kan niet, heb morgen honden show...
"Oh, u hebt ook honden- ik zoek ook een pup ! "  :o
Ik zeg, nou dat gaan we al helemaal niet doen... sorry, we maken geen afspraak- succes met verder zoeken naar een pup en kitten..... maar van mij krijgt u niets.....
Man, ik werd toen toch uitgescholden  :o  Ik was gek en ****piep&R*#@*$#(R$(*&****  en ze wilde al niks meer van me  :o
Ik legde de telefoon neer en was echt mega verbaasd  :o
Haha, nu kan ik er wel om lachen, maar me wat lopen er toch rare figuren rond....  ???
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door