Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door LindaLinda
#3038316
Goedemorgen. Gelijk een vraag. Alle 7 van mijn hondjes eten Lotgering, het teefje van 8 heeft gister een blaassteenoperatie ondergaan. Nu verplicht aan de brok wat ik eigenlijk niet wil. Wat is voor haar de beste variant van Lotgering? Weet iemand dat? Heel graag advies. Ze zit nu op hele dure blikjes van hills. Alvast bedankt. Tevens nog even voorstellen, eigenaar van 7 hondjes en 1 kater en 3 poesen, 4 lhasa apso drie heren en een teef en drie chi groetjes linda
Laatst gewijzigd door LindaLinda op vr 12 dec 2014, 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door LindaLinda
#3038375
Hoi. Dat moet nog onderzocht worden, ze gaan die opsturen om te kijken wat het was, ze waren in ieder geval rood/ oranje van kleur. Ik heb de laatste 6 weken haar op een Chinees medicijn gehad wat uiteindelijk totaal niks hielp en alleen maar hoop geld heeft gekost, krijg geen reactie meer van hun en heb voor nog heel veel geld die troep staan. Eurologist en lysium heette dat. Hoopte hiermee een operatie te voorkomen, in plaats daarvan is het totaal niet verbetert alleen maar slechter geworden.
Laatst gewijzigd door LindaLinda op vr 12 dec 2014, 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#3038478
[quote="LindaLinda"]
Hoi. Dat moet nog onderzocht worden, ze gaan die opsturen om te kijken wat het was, ze waren in ieder geval rood/ oranje van kleur. Ik heb de laatste 6 weken haar op een Chinees medicijn gehad wat uiteindelijk totaal niks hielp en alleen maar hoop geld heeft gekost, krijg geen reactie meer van hun en heb voor nog heel veel geld die troep staan. Eurologist en lysium heette dat. Hoopte hiermee een operatie te voorkomen, in plaats daarvan is het totaal niet verbetert alleen maar slechter geworden.
[/quote]

Tot bekend is om welke stenen het gaat, kunnen we je helaas niet adviseren.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3038486
[quote="LindaLinda"]
Hoi. Dat moet nog onderzocht worden, ze gaan die opsturen om te kijken wat het was, ze waren in ieder geval rood/ oranje van kleur. Ik heb de laatste 6 weken haar op een Chinees medicijn gehad wat uiteindelijk totaal niks hielp en alleen maar hoop geld heeft gekost, krijg geen reactie meer van hun en heb voor nog heel veel geld die troep staan. Eurologist en lysium heette dat. Hoopte hiermee een operatie te voorkomen, in plaats daarvan is het totaal niet verbetert alleen maar slechter geworden.
[/quote]
Dat weet je niet. Misschien was het zonder die Chinese medicijnen nog wel erger geweest nu :)
Door LindaLinda
#3038716
Nou dat denk ik niet, stenen zijn groter geworden 6 weken na de eerste echo. Het was toch de bedoeling dat ze kleiner zouden worden. Het lijkt er zelfs op dat het alleen maar verslechter was. Na 6 weken gebruik nog steeds bloed in urine kan nooit goed zijn. Inmiddels gaat het gelukkig nu beter met haar, gister geopereerd en ze voelt er aardig goed.
Laatst gewijzigd door LindaLinda op vr 12 dec 2014, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door LindaLinda
#3049633
Hoi. Inmiddels de uitslag binnen gekregen dus graag advies wat ik het beste kan geven van Lotgering, ben daar erg tevreden over en ze eten het prima en zien er top uit. 70% struviet. 30% Carbonaatapatiet. Ze krijgt nu helaas nog de Royal Canin brok maar wil daar graag vanaf. Bedankt alvast voor de hulp.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door