Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3038145
Een achter achter klein dochter van mijn Shester is BOS geworden in Kortrijk. Wat een prestatie voor een Duitse Herder. Dit komt bijna nooit voor. Ook in Bleiswijk heeft ze het super gedaan.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3038146
BOS?...ik neem aan dat je wat anders bedoelt? aangezien er bij ieder show een Best Opposite sex is?

Niettemin, kan ik me voorstellen dat je trots bent. Moet leuk zijn om nog altijd de nazaten van je geliefde Chester te zien.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3038150
Angelique schreef: BOS?...ik neem aan dat je wat anders bedoelt? aangezien er bij ieder show een Best Opposite sex is?

Niettemin, kan ik me voorstellen dat je trots bent. Moet leuk zijn om nog altijd de nazaten van je geliefde Chester te zien.

Ik kreeg de email zo binnen Angelique. Ik zal navraag doen.
Door Ruisje
#3038171
hannabelgje schreef: Is BOS niet best of show?
Dat zal BIS zijn Best in Show
Zou natuurlijk ook BOB kunnen zijn, als dat ook bestaat bij de honden... Best of Best
Door Martine-Tom
#3038176
Ruisje schreef: Dat zal BIS zijn Best in Show
Zou natuurlijk ook BOB kunnen zijn, als dat ook bestaat bij de honden... Best of Best
BOB is toch Best Of Breed?  ???
Door Ruisje
#3038186
Martine-Tom schreef: BOB is toch Best Of Breed?  ???
Ik ken alleen kattententoonstellingen natuurlijk, daar is BOB Best of Best.
Dus de beste van de hele show! Best in Breed zou op een kattenshow BIS van een ras zijn -- bijv. Best in Show Cornish Rex.
Door Martine-Tom
#3038188
Ruisje schreef: Ik ken alleen kattententoonstellingen natuurlijk, daar is BOB Best of Best.
Dus de beste van de hele show! Best in Breed zou op een kattenshow BIS van een ras zijn -- bijv. Best in Show Cornish Rex.
Jeetje wat verwarrend al die B-tjes  ;D
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3038277
kaszi schreef: Goed hoor, mooi meisje met een bijna normale rug.

BOS is best opposite sex  ;)

Gelukkig geen glijbaan rug. Ik ben echt blij met de nakomelingen van mijn Shester. Zeker de teven doen het heel goed op de show. In 1 nest had hij al 3 Kampioen meisjes. Mijn hart blijf echt liefde hebben voor de Duitse herder. In 2006 was een dochter van hem Winster.
Laatst gewijzigd door *Lia* op do 11 dec 2014, 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door