Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3037840
die onderste foto, het lijkt net of ie er zo af flikkert ;D ;D Het is trouwens wel een nette hond, houdt zijn pootjes voor zijn ogen uit schaamte voor de 18+ foto's :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Lil
#3037843
whaaahahahhahahahaha

volgens mij is die ouwe met zijn lange lokken toch kruising golden ipv kruising lab. Heel herkenbaar.

Hij mag wel bij ons in de opvang. Ik heb extra een 3-zitsbank. Moet passen voor deze knapperd.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3037844
ach de schat, een te kleine bank en dan flikker je er ook nog af :'( :'( :'( Ik zou die baasjes op marktplaats zetten, wat heb je daar toch aan......... :-\ :-X ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3037849
Dian schreef: ach de schat, een te kleine bank en dan flikker je er ook nog af :'( :'( :'( Ik zou die baasjes op marktplaats zetten, wat heb je daar toch aan......... :-\ :-X ;D
En je baasjes staan foto's te maken...want...zo leuk op BP en FB  :biggrin2:  *belt nu144*  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3037862
MarijeEnBoomer schreef: Dit is echt heel erg!!
Boomer hangt aan de telefoon met Leo!!
Ze weet hoe het is om van de bank of bed af te vallen en dat is echt niet leuk!!
Pffff... Hier ook een keer gehad..  :'(
Wij lagen alledrie heel lief te slapen, worden VL en ik ineens wakker van een knal, hond van het bed gekiept..  :-\  Hij wist niet wat hem overkwam, en toen lachten we hem nog uit ook  :sofa:
Door Roef & Hidde
#3037879
echt te erg!!  >:( en snap je zo`n baas dan?....gewoon foto`s blijven maken ipv snel een kussentje neer leggen voor die stumper van een hond!!  :'(
ik heb zelf het idee dat die ziel van zijn bankje valt omdat zijn pootjes slapen door de verkrampte houding op die veuls te kleine  bank  :boo:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door