Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3037372
:biggrin2:

Net naar de dierenwinkel , en Poop heeft er een zusje bij
Het was liefde op het eerste gezicht , pretletter viel als een blok voor haar in de winkel  :biggrin2: . Het zusje krijst nog harder dan Poop  :D
En we hebben net binnen gespeeld met het nieuwe zusje
In een oude handdoek rollen en in de ""pretletter -poef ""


http://www.mijnalbum.nl/Album=LRU7YCOK
Door Ruisje
#3037421
Oooooo, als Lily deze ziet... :o Die wordt gek!! :biggrin2:
Lily's favoriete kikker wordt altijd in 'haar speelkleedje' gestopt en 'doodgeschud'. Ondanks de uiterlijke verschillen lijken zij en jullie pretletter wel op elkaar.

Poop en zusje, ik ga ook eens kijken of ik ze ergens kan vinden. :)
Door smulpaap
#3037428
Ruisje schreef: Oooooo, als Lily deze ziet... :o Die wordt gek!! :biggrin2:
Lily's favoriete kikker wordt altijd in 'haar speelkleedje' gestopt en 'doodgeschud'. Ondanks de uiterlijke verschillen lijken zij en jullie pretletter wel op elkaar.

Poop en zusje, ik ga ook eens kijken of ik ze ergens kan vinden. :)


Ja hoor herkenbaar , Amber word ook geheel dol . Daarom doen we dit in een kleine ruimte , zeker als de poef er ook bij komt  :biggrin2:
Door smulpaap
#3037705
Mowgli schreef: Dan kan Ruisje er 2 van adopteren voor Lily  :biggrin2:


Geen probleem hoor  :biggrin2:

Hopelijk worden het gelijk vierlingen . dan kunnen we uitdelen
Door smulpaap
#3037992
Summerditches schreef: Ze zijn wel errug leuk..en bull-proof dus we gaan maar eens op zoek..kijken of poop nog meer familieleden heeft


Poop is inmiddels overleden  :biggrin2: ( Ik had ook geen lang leven verwacht hoor )
Door Ruisje
#3038027
smulpaap schreef:

Poop is inmiddels overleden  :biggrin2: ( Ik had ook geen lang leven verwacht hoor )
Ach... :(
En ??? Is zusje zwanger van die ene dag samen? Of is de kans op vierlingen verkeken. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door