Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Onix
#3036054
Even voorstellen hoor.

Ik lees al een tijdje mee en vond het nu wel eens tijd worden om me voor te stellen. Ik ben al langer geïnteresseerd in vers voeding, maar met mijn vorige hond nooit aan begonnen om praktische redenen (veel op reis, weinig vriezer).

Mijn huidige hond, ook duitse herder, genaamd onix doet het niet op brok, dus zijn we overgestapt op vers.

Ik geef KVV van verschillende merken, groente, ei, vis en af en toe een barfhap. Helemaal barf is niet haalbaar door gebrek aan vriezerruimte.

Ik kan veel van jullie te leren en wil ook nog even zeggen dat ik het top vind hoe jullie met elkaar omgaan. Over het algemeen met veel respect, praktisch alle vragen wordt antwoord gegeven (ook als ze al 100 x gesteld zijn) en jullie denken onwijs lief met elkaar mee. Dat is op andere fora wel eens anders.  O0 O0

Hopelijk kan ik zelf ook wat bijdragen op het gebied van gedrag, gehoorzaamheid en werkhonden.

Groetjes Petra en Onix
Door Lizzy
#3036086
Hoi Petra, leuk dat je er bent, welkom! En bedankt voor je mooie complimenten over ons forum!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3036108
Welkom hier!

En ik vind het heel erg grappig dat je zegt dat je hond het 'niet doet' op brok.  :biggrin2:
Klinkt zo'n beetje als, dan werkt hij niet.  ;D
Nou ja, dat kan natuurlijk altijd...  ::)    ;)
Door keetje
#3036129
Hoi Petra & Onix,

Welkom hier!

Fijn dat je hond het niet goed doet op brok, :biggrin2: en dat je daarom hier beland bent.

Inderdaad, respect voor elkaar staat hier hoog in het vaandel, dat heb ik op andere fora ook wel eens anders meegemaakt! ;)
Gebruikersavatar
Door Neally
#3036286
Hoi terug.  :biggrin2: Welkom op BP.
(wees maar niet bang, die grote vriezer komt nog wel)  8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door