Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ramses1
#3036160
Tijdens het typen kwam mijn schattige BC met zijn schattige grote voetjes bovenop mijn toetsenbord stampen.  >:( >:(
Nu heb ik mega grote letters en hoe ik ook zoek ik kan niet vinden hoe ik dat weer normaal kan instellen.


Help!
Door Martine-Tom
#3036166
Lizzy schreef: Control  -
Goh Liz heb je er ervaring mee dat je zo snel antwoord geeft?  :biggrin2:
Door eelke
#3036198
Ctrl, scrollen en op 'terugzetten naar standaard instelling' klikken  :P
Door inge58
#3036204
Als je toevallig voor mij zit te typen mag je het wel groot laten hoor!
Lekker makkelijk lezen,hoef ik mn bril niet op  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3036228
inge58 schreef: Als je toevallig voor mij zit te typen mag je het wel groot laten hoor!
Lekker makkelijk lezen,hoef ik mn bril niet op  :biggrin2:
Deze doet me denken aan die vrouw die haar neus liet verbouwen voordat ze zwanger werd, omdat ze bang was dat haar kind dezelfde neus zou krijgen  :biggrin2:
Door eelke
#3036234
Angelique schreef: Deze doet me denken aan die vrouw die haar neus liet verbouwen voordat ze zwanger werd, omdat ze bang was dat haar kind dezelfde neus zou krijgen  :biggrin2:
;D ;D :2funny:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3036240
Angelique schreef: Deze doet me denken aan die vrouw die haar neus liet verbouwen voordat ze zwanger werd, omdat ze bang was dat haar kind dezelfde neus zou krijgen  :biggrin2:
*Veegt colaspetters van schermpje*  :2funny: :2funny: :2funny:
Gebruikersavatar
Door nova
#3036294
Angelique schreef: Deze doet me denken aan die vrouw die haar neus liet verbouwen voordat ze zwanger werd, omdat ze bang was dat haar kind dezelfde neus zou krijgen  :biggrin2:

das wel weer genoeg voor vanavond e de andere avonden van de week  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door