Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Rapalje
#3031546
Moos heeft nogal verlatingsangst  :-\ het gevolg is dat ik hem nauwelijks alleen kan laten, ook al werk ik parttime.

Ik had een fijne oppas maar die is helaas afgehaakt. Echt jammer want het was wel een goede constructie, een oudere dame die vanwege haar leeftijd niet meer zelf aan een hond wou beginnen, maar het wel miste in huis. En ik, die graag een eigen hondje wil, maar ook andere verplichtingen heb.
Tja, zoiets wil ik wel weer! Iemand die het gewoon fijn vindt om een hond om zich heen te hebben maar er niet aan vast wil zitten.

Ik werk nu voor een uitkering, dus ik heb geen cent te makken. Een betaalde opvang zit er dus niet in.
Wel kan ik klusjes doen, terug oppassen (hond/kind/ander dier) of mijn auto uitlenen oid. Maar het belangrijkst moet toch zijn dat iemand het leuk vindt om Moos erbij te hebben. Lang leve de deeleconomie!

Zit hier misschien iemand uit Nijmegen waar Moos af en toe kan bivakkeren?
Of hebben jullie nog tips hoe ik iets kan regelen voor hem?

Het gaat om dinsdag en vrijdag overdag de hele dag. Woensdag en donderdag wisselend, halve dagen meestal (ik hoop ook nog wel op te kunnen bouwen dat ie dan gewoon thuis kan zijn, maar het schiet allemaal niet zo op).
Vanaf januari ook dinsdagavond en af en toe ook nog op andere tijden.

Het liefst heb ik een netwerkje van adresjes, zodat ik niet afhankelijk ben van één persoon.
Daarom heb ik een facebook-groep voor Moos gemaakt: https://www.facebook.com/groups/whippetmoos/ Wees welkom!
Door Ulrike
#3033265
Heb je al wat gevonden Rian? Misschien had ik in de buurt van Arnhem / Velp nog wel iemand geweten, maar in de omgeving van Nijmegen ken ik helaas niemand  :-\.
Gebruikersavatar
Door Rapalje
#3035941
Nog geen vaste oppas gevonden, maar wel veel mensen die af en toe een keer op kunnen passen en mensen die rondvragen/meedenken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door