Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fioon
#3035579
Vreemde melding op de site:

Beste klant,

Momenteel zijn wij druk bezig met het herinrichten van onze bedrijfsvoering, hierdoor is het momenteel niet mogelijk om bestellingen te plaatsen, heeft u toch met spoed vlees nodig dan kunt u dit eventueel bestellen bij Natuur & Dier www.natuurendier.nl

Natuur & Dier heeft een zeer hoge kwaliteit vers vlees tegen eerlijke prijzen.

Tevens zullen wij op kort termijn onze producten tegen een gereduceerd tarief gaan aanbieden maar met andere voorwaarden dan u van ons gewenst bent.
Wij verontschudigen ons voor het ongemak.


Wat zou er aan de hand zijn?
Laatst gewijzigd door Fioon op zo 11 jan 2015, 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3035581
Ja raar. Verder geen idee. Maar zolang als ik ze ken zijn ze al bezig om zeg maar "hun draai" te vinden en was het veelal een woud van veranderingen en "vernieuwingen" wat eigenlijk nergens toe leidde. Uh nou ja, ik ben er wel om afgehaakt.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3035616
Op het moment dat ze stopten met darf ben ik afgehaakt. Geen idee wat ze nu aan de hand hebben. Hun facebook pagina is ook uit de lucht zo te zien.
Door eelke
#3035712
Angelique schreef: Ja raar. Verder geen idee. Maar zolang als ik ze ken zijn ze al bezig om zeg maar "hun draai" te vinden en was het veelal een woud van veranderingen en "vernieuwingen" wat eigenlijk nergens toe leidde. Uh nou ja, ik ben er wel om afgehaakt.
Ja ik ook, iedere keer wel wat met bezorgen, ze konden ook nooit zeggen welke dag ze kwamen... laat maar dan.

Met natuur en dier ook geen fijne ervaringen...  :-\
Door Suzanne
#3035713
Ik heb goede ervaring met animal food express maar eerlijk is eerlijk, ik heb daar nog maar 1 x besteld ;-)

Suzanne
Door keetje
#3035727
Suzanne schreef: Ik heb goede ervaring met animal food express maar eerlijk is eerlijk, ik heb daar nog maar 1 x besteld ;-)

Suzanne
Die kende ik nog niet, heb even gekeken maar die is zeker niet goedkoop. En 9,95 verzendkosten? Ook best wel aan de hoge kant. Ik bestel ook gewoon vlees voor ons, dat komt ook via de postNL en dat kost 6,95. Dus waarom het bij hen 9,95 moet kosten snap ik niet.
Door Tobi Kooiker
#3035730
Nou ja, dat is ook wat... ik heb vorige week net een bestelling geplaatst...
Natuur en Dier is voor mij geen optie, want ik wil meer dan 1 merk bestellen en graag ook wat barfhappen.
Wat zijn nog meer sites die ook in de provincie Groningen bezorgen?
Door M@rina
#3035756
eelke schreef: Ja ik ook, iedere keer wel wat met bezorgen, ze konden ook nooit zeggen welke dag ze kwamen... laat maar dan.

Met natuur en dier ook geen fijne ervaringen...  :-\
Ik heb alleen ervaringen van het afgelopen jaar maar ik kon op de site al zien op welke dag mijn bestelling kwam en de dag ervoor zelf een tijdstip (bijv. tussen 12.00 en 13.00 uur) en dan waren ze er ook altijd.
Ben wel benieuwd wat ze gaan doen.
Door eelke
#3035758
M@rina schreef: Ik heb alleen ervaringen van het afgelopen jaar maar ik kon op de site al zien op welke dag mijn bestelling kwam en de dag ervoor zelf een tijdstip (bijv. tussen 12.00 en 13.00 uur) en dan waren ze er ook altijd.
Ben wel benieuwd wat ze gaan doen.
Ik woon in Brabant, maar op de grens van zeeland en belgië en dan was het maar gissen op welke route en dus dag ik meegenomen werd.
Door BusKay
#3035760
Had recent de prijsstijgingen van Caroba bekeken t.o.v. een paar jaar geleden en waren fors...
Door eelke
#3035763
BusKay schreef: Had recent de prijsstijgingen van Caroba bekeken t.o.v. een paar jaar geleden en waren fors...
Zag ik ook ja, de zalmkoppen waren nu 2,20 volgens mij, voorheen 1,50
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3035782
Ik heb er pas 1x besteld en dat ging perfect. Afleveren op de minuut nauwkeurig en inzichtelijk via de volger op de site. Ik was tevreden dus wilde ik weer bestellen... Ben benieuwd wanneer dat weer kan.
In september is Caroba beheer failliet gegaan zag ik dus wellicht heeft dat er mee te maken?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3035796
Tobi Kooiker schreef: Nou ja, dat is ook wat... ik heb vorige week net een bestelling geplaatst...
Natuur en Dier is voor mij geen optie, want ik wil meer dan 1 merk bestellen en graag ook wat barfhappen.
Wat zijn nog meer sites die ook in de provincie Groningen bezorgen?
Lupa, Herby en Degomeat in ieder geval.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door