Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3034663
Op die laatste foto (is eigenlijk als eerste gemaakt). Duwde aysa de bal terug naar Dwayne en hij wilde deze weer pakken.
Ze is inderdaad super voorzichtig.

Klopt dat is een afsluitbaar deel. Dat is de keuken (half open). Ik heb een poortje in de doorgan . Zodat de honden in de keuken kunnen als Dwayne in de woonkamer kruipt of andersom. Dwayne in de keuken honden in de woonkamer. Ze mogen ook gewoon los bij hem lopen. Maar dan wil ik daar 100% aandacht voor geven. Ik denk niet dat ze Dwayne bewust pijn zullen doen. Maar ze zijn lomp. En vooral Kain zie ik nog tegen Dwayne aanlopen ::)

Dwayne heeft ook in de woonkamer een stuk afgezet met puppypanelen. Kan hij daar spelen. En de honden gewoon rond lopen.
#3035137
Borke schreef: Super  :biggrin2:
Als alle ouders er zo bewust mee om zouden gaan, dan zouden vast minder problemen zijn.
Handig als je voldoende ruimte hebt om het zo te regelen  8)
Dankje voor het compliment. Ik doe mijn best.

Ik heb lang getwijfeld om dit toe te staan ja of nee.
Ergens vind ik het idee rondkruipende baby bij (grote) hond eng. Maar aysa is heel rustig, toont niks van stress. Daarnaast zullen ze ook moeten leren dat een kruipende baby normaal is en niets om van op te kijken. Zodat ze daar ook aan gewend raken. Net zoals ze niet op of om kijken als een van ons langs loopt.

Dwayne mag nooit in de mand komen of over de honden heen kruipen. Ook let ik goed op oren ogen neus en lippen van de honden want die vind Dwayne erg interessant.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door