Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door CorinaM
#3034585
wat geven jullie aan je hond bij onbegrensde angst en paniek voor elk knalletje? Moos is niet te houden, ook als we allemaal veilig binnen zijn en drie wijken verderop wordt iets afgestoken.

Ik zoek naar een diervriendelijke effectieve oplossing. Dank alvast!!
Door sella
#3034655
Alprozolam.( dat is dus geen vetranquil)
In die hevige paniek is mijn ervaring dat de kruiden dingen niet meer werken.
Ook zou ik er een thundershirt bijhalen.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3034660
Bij haar vorige baasjes zat Luna dagen verstopt in het toilet, achter de pot. Hier lag ze relaxed op de bank, ze wilde alleen op een gegeven moment niet meer naar buiten. Qua vuurwerk is het hier, in DH, toch wat heftiger, dan waar ze vandaan kwam. Overigens was ze ook nog maar net bij ons; 16 december hebben we haar opgehaald
Gebruikersavatar
Door CorinaM
#3035282
dank voor jullie reacties! Ik heb nu iets besteld bij de Dierendokter. Afgewogen wat er bij de div. artikelen beschreven stond over angst en vuurwerk. Ik ben benieuwd!
Door charmed
#3035292
Ik geef niets meer, ik heb alles geprobeerd van natuurlijk tot aan homeopatisch. Middelen als deze versterken atlijd het gehoor van de hond. Bij mijn honden is de angst alleen maar erger geworden. Wij vertrekken naar een rustiger oord. Daar vieren we oud/nieuwjaar
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3035305
charmed schreef: Middelen als deze versterken atlijd het gehoor van de hond.
Dat ben ik absoluut niet met je eens, uiteraard zijn er middelen die de hond fysiek platleggen en mentaal niet, maar herbal calm behoort echt niet tot die categorie
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door