Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door millyckk
#3034345
Ik was op zoek naar een nieuw vloerkleed, low budget maar kon niets vinden wat ik leuk vond.
Kwam toen op het idee om er zelf 1 te maken. Ben naar een outlet tapijtzaak gegaan en heb daar wat heuga tegels gescoord, met een scherp stanleymes doormidden gesneden, een tijdje leuk gepuzzeld  :D en daarna de zaak op de kop gelegd en met ducktape aan elkaar geplakt.

De groene plaids op de bank gaan nog weg, die banken ga ik verven, en over de kleuren van het kleed valt te twisten, maar heb wel een uniek kleed wat ook nog eens heel makkelijk te veranderen is door simpelweg wat tegels te vervangen. Voor een vriendin ga ik er eentje maken met zowel hoogpolige als laagpolige tegels, kan natuurlijk ook!

Heel erg handig met kleine kinderen en/of honden dacht ik zo!


.
Laatst gewijzigd door millyckk op ma 30 mar 2015, 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3034352
Ik vind het een briljant idee en de uitvoering is in deze ook erg leuk! Idd handig als er weer een selectief op een kleed gekotst moet worden. flappie los, onder de kraan, flappie weer terugplakken. ducktape rules the world  :biggrin2:
Door millyckk
#3034357
Angelique schreef: Ik vind het een briljant idee en de uitvoering is in deze ook erg leuk! Idd handig als er weer een selectief op een kleed gekotst moet worden. flappie los, onder de kraan, flappie weer terugplakken. ducktape rules the world  :biggrin2:
Yep :biggrin2:
robbiekomvoor schreef: Sooow,dat heb je leuk gedaan! :D
En dat voor nog geen 30 euri's!  :D
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3034374
*milyck* schreef: Het is erg leuk om te doen, ik overweeg om er een handeltje in te beginnen....  :D
Alleen is dan de vraag of ducktape goed genoeg is voor de handel :biggrin2:
Door millyckk
#3034375
Mini's 3-tal schreef: Alleen is dan de vraag of ducktape goed genoeg is voor de handel :biggrin2:
Ik verstuur ze als bouwpakket ;D Er zijn trouwens ook speciale hoekjes in de handel, dat staat wat sjieker 8)
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3034379
*milyck* schreef: Ik verstuur ze als bouwpakket ;D Er zijn trouwens ook speciale hoekjes in de handel, dat staat wat sjieker 8)
Ook makkelijk voor de bezorger, gewoon een grote stapel met een stiekje erom :biggrin2: Steekfiets eronder en zettuumdaarmaarneer.
Door millyckk
#3034385
Mini's 3-tal schreef: Ook makkelijk voor de bezorger, gewoon een grote stapel met een stiekje erom :biggrin2: Steekfiets eronder en zettuumdaarmaarneer.
Neuh, gewoon het beginnetje van een rol ducktape eromheen :)

@Borke: puppy's, baby's, wilde feestjes: heuga rules!
Door Barfy
#3034411
Mooi zeg, leuke kleurcombinatie. Ons kleed is ook aan vervanging toe, als er door de honden iets heel nodig geloosd moet worden wordt dat altijd op het kleed gedaan. Heb een overgebleven coupon tapijt voor een prikkie gekocht, en dat laten omzomen. Moet nog afwachten hoe het is geworden, maar de prijs is alvast OK.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door