Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Gabriëlle*
#3034090
Wie woont er (in de buurt van) Zeist en zou vandaag of morgen een papierversnipperaar voor mij en de hamsters kunnen testen/ ophalen in Zeist, ik ga zondag naar Houten (Exoknaag) maar dan kunnen die mensen niet. Dus ik hoop dat iemand het ding voor mij eerder op kan halen. Want 2x de hele rit word voor mij eigenlijk een beetje te duur.

Mijn papierversnipperding is bijna "dood", en de hoeveelheden snippers die mijn hamsters verbruiken als nestmateriaal gaat ie niet meer redden, dus dan maar een andere via marktplaats want de hammies willen wel weer verschoond worden en ruim snippers voor hun bedje en de goedkope winkel exemplaren verslikken zich een beetje in de hoeveelheid.

Iemand die deze of volgende week van Zeist naar in de buurt van Purmerend komt is natuurlijk ook prima.
Laatst gewijzigd door *Gabriëlle* op do 18 dec 2014, 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *Gabriëlle*
#3034207
Die van 30-35 euro, zijn een beetje te klein voor de hoeveelheid die ik er doorheen draai, na een paar minuten zijn ze te heet en met een beetje mazzel passen er 8 pagina's tegelijk doorheen, dus ik dacht laat ik een iets steviger ding kiezen waar grotere hoeveelheden door kunnen, maar nieuw zijn die echt niet betaalbaar.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3034269
*Gabriëlle* schreef: Die van 30-35 euro, zijn een beetje te klein voor de hoeveelheid die ik er doorheen draai, na een paar minuten zijn ze te heet en met een beetje mazzel passen er 8 pagina's tegelijk doorheen, dus ik dacht laat ik een iets steviger ding kiezen waar grotere hoeveelheden door kunnen, maar nieuw zijn die echt niet betaalbaar.
Ok, je hebt echt grote plannen dus :biggrin2: Kan je bij een papiervernietigbedrijf geen versnipperd oud papier krijgen?
Door *Gabriëlle*
#3034299
Haha ja grote plannen, de hamsters vinden het heerlijk zo'n berg snippers. Vroeger gaf ik ze hooi, maar mijn hooikoorts werd er te erg van, en papier is voor hun en mij beter.
Bij een versnipper bedrijf weet je niet wat je krijgt, en de snippers moeten wel schoon want het is ook niet de bedoeling dat ze er ziek van worden.

De hamsters zijn ook wel beetje verwend, ze willen voornamelijk snippers van folders want dat is lekker zacht, en het bouwt zo lekker (en volgens mij ben ik een van de weinige die blij is met veel folders haha).

Mocht ik in de buurt zijn van Duiven, laat ik het weten want schone snippers om door de folder snippers heen te mixen is wel zo handig en moet kunnen vind ik (of de hamsters het met mij eens zijn zie ik vanzelf).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door