Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door lyadh
#303385
Sinds enige tijd ben ik als een gek honden koekjes aan het bakken.LEUK.!!!!!!De honden smullen.Maar onze cocker zit nu onder de rode puisten en vlekken op haar buik kont en dijen.Heeft ze al eerder gehad ze kon dus al niet tegen bep. hondenbrokken. Nu krijgt ze AHV wat goed ging.Het komt dus zeer waarschijnlijk van mijn heerlijke baksels.Weet iemand een recept .BOEKMEEL kan je geloof ik wel gebruiken Heb bij de dierenwinkel van die gedroogde visjes gehaald ook hadden ze daar aan de lucht gedroogde long. Het is alleen zo super duur!Ik moet iets mee om te belonen t ijdens de wandelingen ze is nl. supuer eigenwijs en absoluut niet opgvoed. Asielhond,bijter grommerPuinhoophond MAAR ONTZETTTEND LIEF Wie weet wat je aan snacks aan allergie honden kan voeren.Als het kan wel eigen gemaakte.
Door Lizzy
#303391
Het kan een graan allergie zijn, maar het kan ook te maken hebben met graspollen en dergelijke. Altijd moeilijk te zeggen. Ik gebruik allerlei soorten beloning-kjes. Appel, komkommer, gedroogde pens. En zelf droog ik ook hart en lever in de oven. Dat gaat goed joh! Je snijdt het in hele kleine blokjes, zet de oven op 80 graden, verspreid de blokjes op een ovenplaat (bakpapier eronder). Leg de blokjes niet al te dicht op elkaar. Nou, en dan maar laten drogen. Het vlees wordt helemaal zwart maar dat is niet van het verbranden maar van het uitdrogen. Hier heeft het echt uuuuren geduurd voordat de vleesbrokjes droog waren, mijn huis meurde naar hart, maar succes verzekerd. Mijn honden vinden dit de ultieme beloning-kjes!
Door lyadh
#303417
Bedankt voor het advies .Mo lust geen komkommer en voor appel komt ze niet "voor"Ik ga stukjes gedroogde pens geven .Heb met mijn stomme kop er n iet aan gedacht om het in kleine stukjes te knippen.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#304121
[quote="lyadh"]
Bedankt voor het advies .Mo lust geen komkommer en voor appel komt ze niet "voor"Ik ga stukjes gedroogde pens geven .Heb met mijn stomme kop er n iet aan gedacht om het in kleine stukjes te knippen.
[/quote]

;D ;D Dan wordt het inderdaad een dure business ;). Ik gebruik voor het in stukjes knippen van de gedroogde hart, longen en pens altijd een snoeischaar, dat gaat perfect.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door