Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Martine-Tom
#3033781
Ik heb in het verleden wel eens eerder Darf gevoerd, dat viel toen prima bij Tom, maar nu  :-X
Hij gaat er acuut van aan de race, vandaag al 3 keer en net stond ie weer piepend bij de deur...

Zijn er meer mensen die ervaren dat de kwaliteit minder is geworden?
Door malimaniac
#3033804
Tijdens onze vakantie zaten de honden bij mijn ouders. Was niks aan de hand, ontlasting was prima en het zag en rook goed.
Volgens mij zit er nu minder of geen groente meer in. Misschien is dat het probleem?
Gebruikersavatar
Door vanhaut
#3033849
Ik vind het echt vreselijk stinken.  Ook voelt het qua substantie niet fijn.  Ik ben ermee gestopt
Door keetje
#3033861
Hier een tevreden eter. Het gaat erin als koek bij Luna. Heb net weer nieuw besteld, zal het eens goed bekijken. En dat stinken herken ik ook niet. Als ik merk dat ze er van aan de race gaat of dat het anders ruikt dan voorgaande keren gaat er een mailtje richting firma DARF, zeg maar. :)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3033867
hier krijgen ze t vanavond voor t eerst...
verbaasde me eigenlijk hoe t verpakt was...of liever gezegd niet
de blokken met een velletje zo in de doos.. vriesbrand zat er al op...
vind t er ook niet zo uit zien ...
maar ff zien wat de jongens er vanavond mee doen
Gebruikersavatar
Door kielfje
#3033902
ik geeft ook regelmatig Darf en heb net een nieuwe doos gekocht. Wat me nu vooral opvalt is dat het vlees eerst altijd mooi rood was en nu is het grijs en plakkerig.
Misschien ligt het aan het verkooppunt waar ik gekocht heb maar ik ben er nu even minder tevreden mee.
Door fransbulletje
#3033993
Hier wordt het niet meer gegeven, samenstelling is te wisselend. Het is niet stabiel, vaak erg vet en inderdaad gevolg is dan vaak diarree.
Door Martine-Tom
#3033995
Ik had Darf al gemaild idd  ;)
Vroeg me alleen af of meer mensen het herkenden...
In het verleden zag het er volgens mij veel mooier uit, nu ziet het eruit of het minimaal de helft gemalen pens is  :-\
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3034066
heb t ze net gegeven en ze vonden het wel heel lekker maar ja wat niet...
vond het erg kleverig, rook niet(eigenlijk rook t nergens naar)vind het er persoonlijk ook nou niet echt super uit zien...
had een hele lichte kleur rose
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3034070
[quote="Me and my boys!"]
heb t ze net gegeven en ze vonden het wel heel lekker maar ja wat niet...
vond het erg kleverig, rook niet(eigenlijk rook t nergens naar)vind het er persoonlijk ook nou niet echt super uit zien...
had een hele lichte kleur rose
[/quote]

Maanden geleden heb ik ook Darf gevoerd maar was de laatste tijd ook plakkerig en lichter van kleur.
Heb ze toen gebeld en mij werd verteld dat de messen bot waren geweest en dat het daarom wat plakkerig was.
Zou niet meer voorkomen werd gezegd maar als ik dit dus lees is het nog zo.
Voor mij reden het niet meer te voeren.
Door Martine-Tom
#3034092
[quote="Me and my boys!"]
heb t ze net gegeven en ze vonden het wel heel lekker maar ja wat niet...
vond het erg kleverig, rook niet(eigenlijk rook t nergens naar)vind het er persoonlijk ook nou niet echt super uit zien...
had een hele lichte kleur rose
[/quote]Stinken is pas de 2e dag, de eerste dag ruikt het idd eigenlijk nergens naar. Tom vind het ook heerlijk, dat is het probleem niet in elk geval ;)
Door keetje
#3034093
Ik ben gewaarschuwd, en tel dus voor 2. :biggrin2:
Wij tweeën maken dus als het gebracht wordt de doos open om even te inspecteren. Als het er anders uit ziet dan normaal kan het gelijk weer mee terug. Samen staan we sterk.
Door Martine-Tom
#3034094
[quote="keetje"]
Ik ben gewaarschuwd, en tel dus voor 2. :biggrin2:
Wij tweeën maken dus als het gebracht wordt de doos open om even te inspecteren. Als het er anders uit ziet dan normaal kan het gelijk weer mee terug. Samen staan we sterk.
[/quote]Bevroren ziet het er prima uit, hier valt het pas op als het ontdooit is en op kamertemp is. ;)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3034096
[quote="Martine-Tom"]
Stinken is pas de 2e dag, de eerste dag ruikt het idd eigenlijk nergens naar. Tom vind het ook heerlijk, dat is het probleem niet in elk geval ;)
[/quote]
nee, maar aan de rees ervan.... hoop niet dat de jongens daar mee gaan beginnen!
Door Martine-Tom
#3034102
[quote="Me and my boys!"]
nee, maar aan de rees ervan.... hoop niet dat de jongens daar mee gaan beginnen!
[/quote]Ik hoop het ook niet voor je  :-\
Was ook echt sneu, gewoon een heel hard rommelende buik en tig keer de tuin in vliegen omdat ie zo nodig moest poepen  :-\
Vanmorgen had ie wel normale poep gelukkig, was alleen rood alsof ie frolic gehad had, maar ach dat valt hier in de buurt toch niet op  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door