Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3034012
Kijk eens wat gaaf!!! Een Hondenwereld uit 1974 met in de hoofdrol de Dalmatische Hond!

Afbeelding

Ik kan zo genieten van dit soort foto's:

Afbeelding

Kijk dan, deze is ook zoooo gaaf :biggrin2:

Afbeelding

En in de hoofdrol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze is ook gaaf trouwens! AHV bestaat ook echt al 1000 jaar hee!

Afbeelding
#3034023
Bij de advertentie van AHV staat: "Daarom geachte hondenvrienden.... Laat u niet suggereren dat vlees te vervangen is, want vlees is niet te vervangen" :biggrin2:. En toch hebben ze het geprobeerd.... Maar goed, wel geinig he, dat ze ons dan "een hype" durven te noemen. Die rauw/vers hype duurt al veel langer dan 40 jaar ::)
#3034030
Alleen werd het toen nog zeer geschikt bevonden om te mengen met droogvoer, groenten of brood, hahaha.
Ik weet nog wel dat ik altijd heel graag mijn opa mee hielp om eten voor de mechelaar te maken. Die kreeg 'diner', van dat soort brokkenspul wat je met heet water moest overgieten (bestaat dat nog???), pens, brood en wat er over was van de prak van die dag. En dat alles in een grote afwas-bak.  :biggrin2:

Zo'n oude uitgave hebben is heel gaaf, wij hebben ze van de paardenblaadjes. Echt leuk!
#3034031
Dat is wel heel gaaf  :D

Ik heb hier ook Rv-boekjes uit een ver verleden waar ook advertenties van Rodi in stonden.

Vers is geen hype, brok is een hype, net zo'n hype als dat je anno 2014 geen pieper meer eetbaar zou kunnen krijgen zonder er minstens 2 voorgemengde zakken met meuk aan toe te voegen. Net als dat geneeskrachtige middelen zo uit de natuur ineens alternatief zijn, terwijl die er al echt langer zijn dan de chemische middelen.

Maar goed, dat terzijde.  :biggrin2: Altijd leuk om zo'n oud blad te lezen en te zien hoe mensen toen tegenover bepaalde zaken stonden.
#3034034
Jantina schreef: Alleen werd het toen nog zeer geschikt bevonden om te mengen met droogvoer, groenten of brood, hahaha.
Ik weet nog wel dat ik altijd heel graag mijn opa mee hielp om eten voor de mechelaar te maken. Die kreeg 'diner', van dat soort brokkenspul wat je met heet water moest overgieten (bestaat dat nog???), pens, brood en wat er over was van de prak van die dag. En dat alles in een grote afwas-bak.  :biggrin2:

Zo'n oude uitgave hebben is heel gaaf, wij hebben ze van de paardenblaadjes. Echt leuk!
Zo heb ik mijn bouviers gevoerd, zeker 13 jaar lang. Dinner met daarbij gekookte runderstrotten, pens en gemalen kip en zoals het uitkwam een snee brood of de restanten van ons eten.
#3034188
Ooo, dat is echt leuk getimed vandaag. :) Maar gaaf hoor die oude tijdschriften met jullie ras er in!
Jantina schreef: Alleen werd het toen nog zeer geschikt bevonden om te mengen met droogvoer, groenten of brood, hahaha.
Ik weet nog wel dat ik altijd heel graag mijn opa mee hielp om eten voor de mechelaar te maken. Die kreeg 'diner', van dat soort brokkenspul wat je met heet water moest overgieten (bestaat dat nog???), pens, brood en wat er over was van de prak van die dag. En dat alles in een grote afwas-bak.  :biggrin2:

Zo'n oude uitgave hebben is heel gaaf, wij hebben ze van de paardenblaadjes. Echt leuk!
Ik denk dat ondanks de diner (bestaat nog!) en het brood, opa's hond lekkerder en gezonder at dan de hedendaagse Mechelaar die Koninklijk Konijn of zoiets dergelijks krijgt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door