Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3033567
Krijg ik een rekening van een dierenkliniek uit Putten...
Daar schijn ik vorige week te zijn geweest met Yentle :P  voor ontwormingstabletten(wat zijn die dingen duur!)
Ik gebeld...... tja alles klopt adres 06 nr  zelfs t huisnr klopt....
Nu ben ik 3 jr geleden met Gentle ::)  geweest bij kranendonk voor hd foto's...... maar om nou op mn fiets naar Putten te
gaan voor ontwormingstabletten die ik nooit geef........
Maar ja...sta in t systeem he....morgen zullen ze gaan overleggen hoe of wat.....
Laatst gewijzigd door me and my boys op do 04 dec 2014, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door El_Kato
#3033593
Whahahha was even in de war Me and my boys! maar jij bent het  ::)

Wel een beetje raar... ben je wel eens eerder in die kliniek geweest?
Gebruikersavatar
Door joel
#3033600
zoiets heb ik een half jaar geleden gehad met de tandarts, er stond nog een rekening open van een aantal kiezen/tanden trekken ivm een kunstgebit  :-[ (die ik NOG niet heb) ook hier klopte alles, na het uitgezocht te hebben bleek dat er tijdens het invoeren van gegevens van de behandelingen van deze mevr bij in mn dossier waren gezet om dat we toevallig dezelfde achternaam hebben.....kreeg later een telefoontje met excusses en uitleg wat er nu gebeurd was  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3033645
Ach ja, ik werd vanmorgen gebeld door de gemeente Apeldoorn dat iemand door mijn hond gebeten was. Of dat bekend klonk...

Mijn naam, woonadres 3 jr geleden en telefoonnummer klopten wel ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3033652
Zo'n fout is snel gemaakt. Vorige keer was onze rekening per ongeluk opgemaakt op de vorige klant. Een mevrouw met een chihuahua die (beiden) zwaar onder de indruk waren van enge heddur Oscar. Zouden ze ook nog voor hem moeten betalen. Is uiteraard snel rechtgezet!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3033723
3 jr geleden er geweest met gentle voor heup foto's daarna niet meer
Ze hebben me terug gebeld en kan de rekening verscheuren
Laatst gewijzigd door me and my boys op vr 05 dec 2014, 08:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door monster
#3033771
Onze da heeft al 2x een rekening dubbel gestuurd, hou het nu goed in de gaten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door