Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#3033122
Afbeelding

De afvalrace is voorbij, al een tijdje, maar helaas door stress toch nog weer wat afgevallen. Afgelopen zaterdag had ik een afspraak met de plastisch chirurg. Ze zei dat ik het vet wat ik nog op mijn buik heb nooit zelf weg zal krijgen, omdat het geen deel meer van mij is. Dat betekend dat het vet niet meer vast aan mijn lichaam zit. Als ik op mijn rug ga liggen, hang mijn buikvet op mijn zij. Ze vond mij slank, op mijn ribben niet veel vet meer, daar mocht ook niets meer van af, volgens haar. Ze heeft me de hele operatie uitgelegd, het zal een grote operatie worden. Wilde het eerst voor me uitschuiven, maar denk dat ik als ik alles wil afsluiten, dat dit dan met een operatie moet gebeuren. Heb gewoon enorm veel vel over met nog wat vet, dat enorm in de weg hangt en voor enorm veel problemen zorgt.

Hoeveel ik nu weeg weet ik niet, dat vind ik ook niet belangrijk, vrijdag nog even langs de HA hopelijk wil hij nu wel een verwijsbrief maken. Ik heb gewoon recht op een verwijzing, de verzekering moet het dan gaan beoordelen.
Laatst gewijzigd door charmed op wo 17 dec 2014, 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3033317
Ik duim voor je dat je de verwijzing zal krijgen!
Want wat zal het enorm fijn zijn wanneer je van al dat overbodig geworden vel af bent ;)
Door Aprilsnow
#3033636
Weet niet hoe je contact met de HA is maar ik zou volgens mij zeggen dat ik contact met de plastisch chirurg heb gehad en dat zij gezegt heeft dat e.e.a. in gang gezet kan worden en dat je nog 'even' een verwijskaart moest halen bij de HA. Die kom je dan natuurlijk even halen  ;)
Beetje bluffen op zijn tijd en laten zien dat het je ernst is, kom je een heel eind mee.
Door cairodyn
#3033699
Knap hoor echt top! Hoop dat je verzekering mee gaat werken en je t vergoed krijgt. Dat zou een welverdiende extra beloning voor je zijn:-))
Door charmed
#3033760
Ik wil inderdaad gaan zeggen, dat ik van de chirurg een verwijsbrief moest halen ;) Dus hij zal naar de chirurg moeten luisteren. Ik weet dat ze van die klinieken in samenwerking met de verzekering die ik heb vaak een goedkeuring krijgen. Laatst kwam er ook iemand voorbij met 28 kilo lichter, die krijgt ook al een BWC (zelfde kliniek en zelfde verzekering) Er is dus een kans aanwezig.

Mijn ha mag mij niet weigeren om een verwijsbrief te geven. Maar dat heeft ie dus de vorige keer wel gedaan. Nu ben ik gestuurd door de plastisch chirurg zelf!
odradaatje schreef: Weet niet hoe je contact met de HA is maar ik zou volgens mij zeggen dat ik contact met de plastisch chirurg heb gehad en dat zij gezegt heeft dat e.e.a. in gang gezet kan worden en dat je nog 'even' een verwijskaart moest halen bij de HA. Die kom je dan natuurlijk even halen  ;)
Beetje bluffen op zijn tijd en laten zien dat het je ernst is, kom je een heel eind mee.
Door charmed
#3033761
Zou dat mogen dan? Volgens mij moet je eigen ha je verwijzen. Geen idee, ga het eens uitpluizen als het nodig mocht zijn! Dank je
Lizzy schreef: Ik hoop dat je een verwijzing krijgt. En anders een andere HA proberen?
Door charmed
#3033767
Dank je, ik heb mijn navel al zeker meer dan een jaar niet gezien. Dus het zou een verademing zijn als ik die weer eens zou zien. Ik neem ook dit verhaal mee, mocht ik het nodig zijn :) Maar ik denk dat als ik zeg dat ik door de plastisch chirurg zelf ben gestuurd, zal hij wel mee moeten werken.
Roef & Hidde schreef: wijs hem anders eens op de pitsburghscale die de meeste verzekeringen en artsen hanteren.
vanaf de 3 e foto wordt er met vergoeding bij de meeste verzekeringen geopereerd.

https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q= ... HdhYjVbP8g
Door charmed
#3033800
Iedereen bedankt, morgen heb ik een afspraak, we zullen wel zien. De plastisch chirurg heeft mij doorgestuurd om een verwijsbrief te halen, dus ik ga er vanuit dat het goed moet komen. De ha had me al opdracht gegeven om op eigen kosten naar de plastisch chirurg te gaan. Dat heb ik gedaan, ik heb gelukkig een gratis consult gehad. Hele vriendelijke mensen in de kliniek. Een hele tour gehad, alles uitgelegd gekregen, best eng, maar ja, het zal wel een kers op mijn taart zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door