Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Thea
#3033024
Wie heeft er hier Anna inzicht voor de slimme energie meters. :)
Ik he me maar aangemeld en ga denk ook overstappen.
Zit nu ij Nuon, maar de NEM schijnt wel goedkoper te zijn. ;)
Door Tibbies
#3033051
Wij zitten bij de NEM en zijn daar erg tevreden over.

Vorige week is de ANNA geinstalleerd.
Na wat opstartproblemen zijn we er nu erg tevreden over.
ANNA inzicht kunnen we helaas niet gebruiken omdat wij geen slimme meter hebben.
Gebruikersavatar
Door pike
#3033107
Thea schreef: Maar volgens de site moet iedereen in januari 2015 een slimme meter hebben :)
van de site van de rijksoverheid:
Na 2013 is gekeken naar de ervaringen met het invoeren van de slimme meter. De rest van Nederland krijgt een slimme meter vanaf 1 januari 2015. Het parlement moet dan eerst instemmen met de Algemene Maatregel van Bestuur (AMvB) over de grootschalige uitrol.

Kan dus nog wel even duren.
Ik zie niet in wat voor voordeel een dergelijke meter mij biedt, voor mij hoeft hij niet.
Door Tibbies
#3033114
Die slimme meter is denk ik alleen in combinatie met ANNA inzicht leuk om te zien wat je verbruikt.

Wij hebben de ANNA eigenlijk alleen genomen om de kachel met je telefoon te "bedienen".
Gebruikersavatar
Door pike
#3033117
Zal best maar dat inzicht krijg je ook door je gewone meter regelmatig te controleren.
Gebruikersavatar
Door Thea
#3033148
Nou ja het is gratis en denk dat je hier wel inzicht krijg wanneer je bv veel stroom gebruikt ;)
Die voor verwarming hebben wij niets aan omdat we blokverwarming hebben :-\
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3033287
Thea schreef: Nou ja het is gratis en denk dat je hier wel inzicht krijg wanneer je bv veel stroom gebruikt ;)
Die voor verwarming hebben wij niets aan omdat we blokverwarming hebben :-\
If a product is free, YOU are the product.

Dus verzamelen ze gegevens over jou om die te kunnen gebruiken/verkopen aan partnerbedrijven.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3033310
Mini's 3-tal schreef: If a product is free, YOU are the product.

Dus verzamelen ze gegevens over jou om die te kunnen gebruiken/verkopen aan partnerbedrijven.
+1
Door Tibbies
#3033324
Volgens mij moet je eerst de ANNA thermostaat afnemen (3,99 per maand) om ANNA inzicht te gebruiken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door