Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#3033291
Alles leek prima te gaan. Ja ze had nog steeds wat verhoging maar na een belletje naar de da die me vertelde dat dit er bij hoorde was ik gerust gesteld.
Gisteravond tien uur zakt Kees ineens weg, suf en in zichzelf gekeerd, alsof ze oververmoeid was, op, niet meer kon. Temp was 39.  Toen ik een pup voor haar neus hield en ze nog niet reageerde gingen alle alarmbellen rinkelen.
Naar de spoed da. Alles onderzocht. Blijkt een baarmoederinfectie. Samen met het nog steeds niet goed genoeg eten maakt dat dat ze zo van de wereld af was.

Ze heeft een injectie tegen het braken gehad, krijgt voor 15 dan ab en we hebben van die blikjes à/d kracht voer gehad waarvan ze er een op heeft nu.
Vanmorgen was ze wel alerter, heeft onder enige dwang ook nog wat KVV op maar na poepen/poesen, werking schoonmaken en even afspoelen onder de douche was ze echt weer op en ligt nu weer diep te slapen.

De pups drinken nog steeds goed en komen heel goed aan. We zijn na 5 dagen bijna zo ver dat het geboorte gewicht is verdubbeld bij de zwaarste 4.

Ben me kapot geschrokken en was ( en nog steeds) bang haar te verliezen.
Willen jullie alsjeblieft voor haar duimen dat ze snel weer opknapt??

( weet niet of dit in de bar mag maar daar lezen meer mensen het mss)
Door Anne in Zweden
#3033327
Ooow, shit zeg, wat een schrik! Dan donder je wel even van je roze wolk! Uiteraard gaan de duimen draaien hier. Sterkte en beterschap, ik hoop dat Kees er snel weer bovenop is!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door