Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#3033185
Nadia schreef: :) in de paardenwereld is dit niet zo heel bijzonder. 'Gewoon' een matje en hengstenvlecht.

Maar mooi is het wel ja :)
+ 1 Ik ben benieuwd of ik het nog kan.... manen trekken was ook zo'n geduld werkje, ik pakte liever een mes Afbeelding
Gebruikersavatar
Door nova
#3033221
eelke schreef: Bij de belgen moet er ook nog wol mee ingevlochten worden; (kon met staart zo ff geen plaatje vinden)

Afbeelding
Kan het bij die knol niet zo goed zien.  ;)


maar  het vlechtwerk bij die renpaarden vind ik prachtig
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3033302
Matje (dat ruitpatroon met alle elastiekjes) vond ik nooit zo heel moeilijk.
Zo'n vlecht was wel altijd een kunst om dat mooi te krijgen, meestal ging hij dan toch weer golven ipv dat hij 'strak' was  ;D
*good old memories*

Maar inderdaad is zo'n heerlijk wilde haardos ook gewoon geweldig Kaela ;)
Gebruikersavatar
Door nova
#3033413
Nadia schreef: Mijn moeder maakte vroeger mijn haren ook zo ;D
ben jij in een vroeger leven misschien een paard geweest?

Nou, je haren zaten dan echt mooi  ;D
Door Lil
#3033443
dinky89 schreef: Matje (dat ruitpatroon met alle elastiekjes) vond ik nooit zo heel moeilijk.
Zo'n vlecht was wel altijd een kunst om dat mooi te krijgen, meestal ging hij dan toch weer golven ipv dat hij 'strak' was  ;D
*good old memories*

Maar inderdaad is zo'n heerlijk wilde haardos ook gewoon geweldig Kaela ;)
Leuk hé die herinneringen. Ik vond dat ook zo geweldig aan dit topic.
Ooit eens de staart zo gedaan als bovenste plaatje, want dat was heel veel sneller. Kreeg ik een opmerking van de jury: paard was niet conform richtlijnen ingevlochten. De manen hadden knotjes en ik deed naaien en niet met elastiekjes, dus het kon alleen op de staart slaan. Zucht, een punt verspeelt. Stomme dressuur (op laag niveau nog wel).

Kaela, als je zulke manen hebt, moet je die tonen! Geweldig!!!
Gebruikersavatar
Door nova
#3033456
Kaela schreef: Ik ben altijd blij geweest dat er bij de ijslanders niet gevlochten hoeft te worden. Laat maar lekker wapperen!

Afbeelding
deze haardos is  natuurlijk en ook prachtig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door