Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3032892
Mezelf ingeschreven voor de sportschool. :o Maandag intake en 1e les. Door medicatie en ook een stukje stress is er 10 kilo aan gekomen, die ik er graag af wil hebben. Dus voeding aanpassen en sporten. Ik haat de sportschool, maar weet ook van mezelf dat ik die stok achter de deur nodig heb. Zaterdag maar even de stad in om een behoorlijke sportbroek aan te schaffen, mn huidige joggingbroek doet nu dienst als pyama en daarmee kan ik ook echt niet meer in het openbaar verschijnen.
Door Mowgli
#3032900
Ik wil ook iedereen die het nodig heeft omarmen en sterkte wensen. En Thurin in het bijzonder. Ik weet niet precies welk nieuws je hebt gekregen, maar aan jouw aangepaste bericht en de de reacties daarna te lezen is het verschrikkelijk  :bigarmhug:  :-*

Nu ot:
??? Ik heb al 2 reacties op 2 van de 3 sollicitaties die ik vlak voor het weekend de mailbox uit heb gedaan...
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3032909
Iedereen die het nodig heeft, een dikke knuffel!!!

Gaat lekker Mowgli!  :)

En goed bezig Els!  :D

OT: al dagen aan het stressen voor mijn assessment. Ik weet heus wel dat ik het kan, maar kan ik het ook als het ècht moet? Onder tijdsdruk? Blèh niet leuk. Zou willen dat het al vrijdagavond was!
Door sella
#3032918
Kim_S schreef: Iedereen die het nodig heeft, een dikke knuffel!!!

Gaat lekker Mowgli!  :)

En goed bezig Els!  :D

OT: al dagen aan het stressen voor mijn assessment. Ik weet heus wel dat ik het kan, maar kan ik het ook als het ècht moet? Onder tijdsdruk? Blèh niet leuk. Zou willen dat het al vrijdagavond was!
Rob dacht ook dat hij het heel slecht had gedaan, hij moest er 3 achter elkaar doen, en hij was er bovengemiddeld uit komen rollen.
1 tip, als je de vraag niet meteen snapt of weet, ga niet blijven hangen, maar ga door, als je klaar bent en tijd over hebt, kan je altijd nog terug naar die vraag die je niet wist.
#3033080
Kim_S schreef: Iedereen die het nodig heeft, een dikke knuffel!!!

Gaat lekker Mowgli!  :)

En goed bezig Els!  :D

OT: al dagen aan het stressen voor mijn assessment. Ik weet heus wel dat ik het kan, maar kan ik het ook als het ècht moet? Onder tijdsdruk? Blèh niet leuk. Zou willen dat het al vrijdagavond was!
You can do it baby!!! Dat wachten is killing... Nog eventjes...

The Green Mile is er op. Blijft toch een mooie film!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3033086
Kim_S schreef: Iedereen die het nodig heeft, een dikke knuffel!!!

Gaat lekker Mowgli!  :)

En goed bezig Els!  :D

OT: al dagen aan het stressen voor mijn assessment. Ik weet heus wel dat ik het kan, maar kan ik het ook als het ècht moet? Onder tijdsdruk? Blèh niet leuk. Zou willen dat het al vrijdagavond was!
En aarzel niet om te vragen als je iets niet snapt. Ik heb ooit een assessment gedaan waarbij ik een bepaalde term niet snapte. Ik was de eerste (en enige!) die vroeg wat het nou eigenlijk betekende. De rest had er maar wat omheen gel*ld.

En ik kreeg de baan  :biggrin2:

Dus Kim: Adem in, adem uit. Het komt zoals het komt. Wees jezelf, dan komt het goed.
Door eelke
#3033210
Ik vind dat zo'n nadeel he, elk uur van cliënt naar cliënt. Ben je 5 - 15 min onderweg, niet lang genoeg om je auto op te warmen en de verwarming te laten blazen, wel lang genoeg om het zelf kei koud te krijgen. Kom je bij je client is het daar 25 graden en zweet je je de pleures met je dikke vest  ::)

En ik moest gisterenavond een uur lang bellen in de auto. Brr....
#3033284
eelke schreef: Ik vind dat zo'n nadeel he, elk uur van cliënt naar cliënt. Ben je 5 - 15 min onderweg, niet lang genoeg om je auto op te warmen en de verwarming te laten blazen, wel lang genoeg om het zelf kei koud te krijgen. Kom je bij je client is het daar 25 graden en zweet je je de pleures met je dikke vest  ::)

En ik moest gisterenavond een uur lang bellen in de auto. Brr....
Dat heb ik ook veel ja. Ze hebben best veel winkels dicht bij elkaar, straks moet ik 15 min rijden naar de eerste winkel en dan zo slingerend naar de laatste. En dan bij de winkels nog de diepvries in. Die met dit weer verdacht koud wordt. -20/-25 lijkt in de zomer toch minder koud dan nu >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door