Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door vagebond
#3032976
Ik heb een probleem met mijn 7 maanden oude pup, heb haar zelf gefokt, dus aangehouden. Zij was direkt zindelijk, toen haar zusjes met 9 weken vertrokken. Na een paar weken lieten we de bench gewoon open, geen probleem.
Sinds een paar weken poept ze in huis, niet plassen (nog niet). We hebben een hondenluik dat 24u openstaat.
Het enige is dat er een stroomdraad voor de heg is geplaatst, daar is ze wel een aantal x tegenaan gelopen. Maar dan zou ze toch ook binnen plassen?
En ik denk dat ze ook loops gaat worden, 3 zusjes zijn al loops.
Wat moet ik doen?
Gr. Ingrid
Door Ruisje
#3033009
Ze zal wel tegen het schrikdraad aan zijn gekomen tijdens het poepen, of toen ze moest poepen en dat heeft het binnen poepen getriggerd. Bij het plassen is dat dus niet gebeurd, daarom doet ze dat nog wel netjes buiten.

Opnieuw leren dat ze alle behoefte buiten moet doen, is de enige oplossing volgens mij.
Laatst gewijzigd door Ruisje op wo 03 dec 2014, 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#3033256
Helemaal opnieuw beginnen denk ik. Met haar zelf mee naar buiten nemen en daar net zo lang blijven totdat ze poept. En dan de hemel in prijzen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door