Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3032841
Vandaag kwam Hart van Nederland manlief filmen die zaterdag voor het eerst sinds de dood van zijn toppaard weer op wedstrijd zou gaan. In de nacht van maandag op dinsdag zijn echter al onze zadels, hoofdstellen, caps en ander harnachement gestolen en is het nog maar zeer de vraag of we zaterdag kunnen starten.
Zelf zou ik zaterdag mijn eerste para-dressuurwedstrijd gaan rijden.
De training van mijn paard Tessa met Kissing Spines ligt ook stil nu er geen zadel, hoofdstel en lijnen meer zijn om te trainen.

Een vreselijke domper is het. Alles, echt álles is weg. Zadels, hoofdstellen, leadropes, caps, noem maar op. Deuren zijn kapot, sloten zwaar beschadigd. Om nog maar te zwijgen van de schrik die er toch best wel even inzit omdat er gewoon mensen 's nachts op je terrein bezig zijn geweest  :-X

Wat een drama. Plotseling zit er politie aan je keukentafel, moet je bellen met de verzekering, sloten moeten gerepareerd, deuren kunnen niet meer dicht. De paarden moeten getraind kunnen worden, vooral voor Tess is het gewoon niet goed om dagen stil te staan. Ik kan haar gelukkig loswerken en er zijn veel mensen in onze omgeving die ons spullen willen lenen.
Het zijn "maar" spullen, maar het ware ónze spullen. Mijn zadel was geheel aangepast aan de geblesseerde rug van mijn paard, het zadel van manlief was geheel aangepast aan zijn beperking, en het is gewoon weg...
Ik ben er helemaal kapot van. Boos, en heel verdrietig. Dat helpt allemaal niks, de zadels komen er echt niet mee terug. Maar wat zou het fijn zijn als dit soort mensen eerst eens tien keer nadenken voor ze andermans spullen meenemen.  :'( :'( :'(

Hart van Nederland heeft er toch een item van gemaakt, waarin we laten zien wat de impact is voor ons (en vooral manlief). Vanavond om 19.00 op SBS6. Als je dan toch op tv moet komen, doe het dan maar met iets leuks!
Laatst gewijzigd door Hope op wo 17 dec 2014, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sella
#3032861
Ontzettend heftig. En ze hebben er geen ruk aan, die aangepaste zadels ect.
Hufters! Laten ze dan toch met hun poten van je spullen afblijven :-X
Door Jantina
#3032883
O wat naar zeg! Is er weer sprake van zo'n golf? Was een tijd terug ook toch?
Helaas hier ook drastische maatregelen hoor om de spullen en dieren in veiligheid te hebben. Triest maar nodig.
Ik zal proberen te kijken! Is dit nog verzekeringswerk trouwens?
Door Lizzy
#3032894
Ik vind dit echt zo KL*TE voor jullie :'(. Ik ga naar de uitzending kijken. Ben zo boos. En verdrietig. Sterkte jullie allebei, ik hoop dat er wat goeds uit de uitzending mag komen :-*
Door Mowgli
#3032902
Wat enorm ruk voor jullie zeg! Én materiele schade én emotionele schade....
Ik hoop van harte dat die eikels snel tot inzicht komen en jullie op de een of andere manier jullie materiaal in goede toestand weer terugkrijgen. Al zou het maar ergens worden gevonden zonder een spoor van de daders...
Ik hoop ook dat de uitzending jullie veel goeds brengt!
Door keetje
#3032913
Wat verschrikkelijk ruk zeg!!

Ze moeten gewoon met hun fikken van de spullen van iemand anders afblijven.
Misschien komen er via HVN tips binnen die leiden naar de daders, en dus jullie spullen.
Door Ruisje
#3032952
Het is toch gewoon te triest voor woorden dat er mensen zijn die niet gewoon van andermans spullen af kunnen blijven! >:( Het zijn 'maar spullen' ja, maar je kan niet van alleen materiële schade spreken... De emotionele impact bij een inbraak is bijna even groot!

Ik hoop dat alle spullen n.a.v. de uitzending straks onbeschadigd bij jullie terugkomen!! En die klojo's, als ze die vinden, verdienen water en brood achter de tralies tot minimaal na de feestdagen.

Marloes en manlief, heeeeel veeeeeel sterkte!! :bigarmhug: :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3032959
Oooooh wat een ongelofelijke sof! Ze moeten met hun tengels van andermans spullen afblijven  :'(. Wat hebben ze nou aan jullie aangepaste zadels en een paar caps ed. En voor jullie zijn ze zo belangrijk.

Dikke knuf voor jullie, ik wilde dat ik meer kon doen na alle tegenslag die jullie gehad hebben  :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door nova
#3032985
je zou  die daders werkelijk wat gunnen  wat ik maar beter hier niet op ga schrijven.. :knuppel2:

Toch hoop ik dat jullie er nog wat van terug zien. Ik ga wel ff kijken  naar H.v. N.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door