Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#3032630
nova schreef: Toon..
Een van Nederlands beste caberetiers ooit    :D
+ 1 !
Door Anne in Zweden
#3032658
Ik kan het filmpje niet bekijken hier, maar is dit die met het tafelkleed dat als mantel van Sinterklaars werd gebruikt, "...en dan kon je precies zien waar de asbak had gestaan!"? ;D Toon was goehoeoeoeoed!
Gebruikersavatar
Door nova
#3032684
Anne in Duitsland schreef: Ik kan het filmpje niet bekijken hier, maar is dit die met het tafelkleed dat als mantel van Sinterklaars werd gebruikt, "...en dan kon je precies zien waar de asbak had gestaan!"? ;D Toon was goehoeoeoeoed!
JAAAAHHHH, dat is 'm  :D
Door Anne in Zweden
#3032697
nova schreef: JAAAAHHHH, dat is 'm  :D
Gewéldig was die! Wij hadden de langspeelplaat daarvan thuis, grijsgedraaid! Eens kijken of die ook op cd te verkrijgen is. Of dvd, nog beter.
Door Ruisje
#3033017
Stokouwe vent die zich nog kapoentje noemt.
Ik heb het altijd een dom feest gevonden hoor,
zat jij bij die kachel, zat je je bewusteloos te zingen.
Met die vieze stinkende kolendamp in je kop.
En opeens werd er op de deur geklopt en dan kwam Snieklaas binnen.
Nou ik zie hem nog binnen komen, zo iets armoeigs.
Had een sprei om.....had een sprei om.... en ik kende die sprei
En ik kende die, die was uit de voorkamer.
Die lag altijd op tafel, je kon op zijn rug precies zien waar de asbak gestaan had.
Kom uit Spanje zei die gek.. ja...
Met mijn sprei om, kwam hij uit Spanje.
Met mijn sprei om....uit de kroeg kwam ie.
Dat zag ik meteen.
Hij had een mijter op. En een stuk of 8 neuten.

Anne in Duitsland schreef: Gewéldig was die! Wij hadden de langspeelplaat daarvan thuis, grijsgedraaid! Eens kijken of die ook op cd te verkrijgen is. Of dvd, nog beter.
http://www.bol.com/nl/p/toon-hermans-one-man-shows-1958-1997/1002004009056515

23 DVD's - 1620 minuten, alle one-man shows! Kom je de winter wel mee door. :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Ruisje op wo 03 dec 2014, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3033020
Geniaal!
1 van mijn favoriete sketchs ever!

(en ik ben niet eens Nederlander  ::))

Ik herinner me nog dat ze eens een reeks sketches van hem uitgezonden hebben bij ons en dat mijn pa echt met de tranen in zijn ogen zat van het lachen. Er kwam geen geluid uit, maar de tranen liepen over zijn gezicht.  ;D
Een beeld dat ik nooit meer vergeet...  :)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3033177
Ohhhhh, dat is lang geleden!  ;D  *ouwelullenalert*  Maar wel heel mooi om weer terug te zien.  :)
Door Ruisje
#3033219
pearlsofpassion schreef: Geniaal!
1 van mijn favoriete sketchs ever!

(en ik ben niet eens Nederlander  ::))

Ik herinner me nog dat ze eens een reeks sketches van hem uitgezonden hebben bij ons en dat mijn pa echt met de tranen in zijn ogen zat van het lachen. Er kwam geen geluid uit, maar de tranen liepen over zijn gezicht.  ;D
Een beeld dat ik nooit meer vergeet...  :)
O ja, dat was bij ons thuis ook! Kwam Toon op televisie, zat mijn moeder met een rood behuild van het lachen voor de buis. Zo hard lachen zonder geluid... ;D
Zo was er ook nog een sketch over een gehaktbal en het wachten tot de appelmoes voorbij komt... geen idee welke dat was, maar gebruld werd er! ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door