Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#3032299
Het is wat met die puber die we in huis hebben. Ze eet echt alles wat los en vast zit. Je houdt het haar voor en hap slik weg. Vanmorgen heeft ze een poging gedaan om mijn kaas van mijn beschuitje te jatten. Ik hoorde iets achter mij en dacht, huh? Ik keek om en daar had ze het puntje van de kaas in de bek en ze wilde er net vandoor gaan! Een brul van mij en ze liet de kaas los. Vandaag ik het Barfmenu kipdag. Nou, die gaat er niet van harte in, de hele bank eronder zitten en een half bakje eten over, met allemaal kip. Maar mevrouw blieft dat niet! Het is niet te vreten, daarom zit ook de hele bank eronder, want ze moet natuurlijk wel alles uitschudden!
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3032694
Pubers zijn ook heel goed in boekmaag uitschudden.  :biggrin2: En op eettafels klimmen als ze vermoed dat daar wat lekkers op ligt.  :biggrin2: Pubers zijn heerlijke wezens die je af en toe wel achter het behang kunt plakken, maar ze zijn zooooo ontzettend leuk en lief.  :smitten:
Door inni
#3032735
Hier eentje die denkt dat hij een aap is.....ligt er wat eetbaars op het aanrecht staat hij te proberen om langs de handvaten van de ladenblok op de kast te kruipen.
Binnen het kwartier had hij al een vogeltje uitt de kerstboom gehaald en de kop eraf gebeten, hand-en schooltassen mogen niet meer "in wacht" staan maar moeten onmiddelljk opgeborgen. Mijn volle boodschappentassen kan ik niet op de grond zetten of meneerke zit erin met een toetje van "neem je mij nu ook op?" Oudere broer uitdagen is zoooo leuk en dan vooral dat najagen door het huis......de lieverd.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3032965
inni schreef: Hier eentje die denkt dat hij een aap is.....ligt er wat eetbaars op het aanrecht staat hij te proberen om langs de handvaten van de ladenblok op de kast te kruipen.
Binnen het kwartier had hij al een vogeltje uitt de kerstboom gehaald en de kop eraf gebeten, hand-en schooltassen mogen niet meer "in wacht" staan maar moeten onmiddelljk opgeborgen. Mijn volle boodschappentassen kan ik niet op de grond zetten of meneerke zit erin met een toetje van "neem je mij nu ook op?" Oudere broer uitdagen is zoooo leuk en dan vooral dat najagen door het huis......de lieverd.

Oooo stout!! :biggrin2: :biggrin2:
Door charmed
#3033125
Het houdt me van de straat  :biggrin2:
Lizzy schreef: Je bent er lekker mee, met zo'n puber!!
Door charmed
#3033127
Ze krijgt gewoon geen kip meer. Vanmorgen had ze rund, in 2 seconden de bak leeg. Ik liep terug naar het aanrecht mijn handen te wassen en troela stond al achter me. Dus ik weer terug naar haar bak, ik denk wie weet is Prudence haar eten aan het opeten? Maar nee hoor, bakje leeg. En het ding had nog honger geloof ik!  ::)
Els&Flow schreef: Pubers zijn ook heel goed in boekmaag uitschudden.  :biggrin2: En op eettafels klimmen als ze vermoed dat daar wat lekkers op ligt.  :biggrin2: Pubers zijn heerlijke wezens die je af en toe wel achter het behang kunt plakken, maar ze zijn zooooo ontzettend leuk en lief.  :smitten:
Door charmed
#3033130
Isabella wilde al aan mijn nieuwe orthopedische stappers beginnen  >:( Dat was een dure geweest!
inni schreef: Hier eentje die denkt dat hij een aap is.....ligt er wat eetbaars op het aanrecht staat hij te proberen om langs de handvaten van de ladenblok op de kast te kruipen.
Binnen het kwartier had hij al een vogeltje uitt de kerstboom gehaald en de kop eraf gebeten, hand-en schooltassen mogen niet meer "in wacht" staan maar moeten onmiddelljk opgeborgen. Mijn volle boodschappentassen kan ik niet op de grond zetten of meneerke zit erin met een toetje van "neem je mij nu ook op?" Oudere broer uitdagen is zoooo leuk en dan vooral dat najagen door het huis......de lieverd.
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3033209
inni schreef: Hier eentje die denkt dat hij een aap is.....ligt er wat eetbaars op het aanrecht staat hij te proberen om langs de handvaten van de ladenblok op de kast te kruipen.
Binnen het kwartier had hij al een vogeltje uitt de kerstboom gehaald en de kop eraf gebeten, hand-en schooltassen mogen niet meer "in wacht" staan maar moeten onmiddelljk opgeborgen. Mijn volle boodschappentassen kan ik niet op de grond zetten of meneerke zit erin met een toetje van "neem je mij nu ook op?" Oudere broer uitdagen is zoooo leuk en dan vooral dat najagen door het huis......de lieverd.
Zo'n een heb ik er nu ook... 10 maanden en oh oh oh wat een kattekwaad  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door