Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
#3032319
[quote="Martine-Tom"]
Geef maar toe, iedereen heeft een tic met eten, eerst de rode m&ms en dan de gele enz, eerst de hele chipjes en dan de kapotte, jellybeans per kleur enz.
Voor al die mensen is er nu...
de OCD candy company!!
http://www.ocdcandycompany.net/index.html
Geweldig gevonden!  ;D
[/quote]


Kun je er ook cursussen in volgen???  Gediplomeerd kleurenvreter???
Door Tamara
#3032551
Ikzelf heb nu zel al 9 jaar ocd (nu gelukkig een stuk minder) en zit er voor de rest van mij leven aan vast waardoor ik pillen voor moet slikken en weet hoe erg het kan zijn, vindt ik dit een beetje respectloos voor Ocd´ers.

Maar het ziet er wel lekker uit trouwens  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Tamara op wo 03 dec 2014, 00:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine-Tom
#3032561
Joh zo bedoelen ze t niet...en ik evenmin. Ik grossier bijna in dsm diagnoses...af en toe moet je ook gewoon de humor erin houden en om jezelf lachen  ;) :-*
Gebruikersavatar
Door Nicky en Pip
#3032632
Ik bedoel het ook niet zo, ik word er namelijk écht gelukkig van als mijn bakje snoepjes zo georganiseerd is. ::)
Ik ben er nooit voor bij een dokter geweest maar ik heb ook (soort van) last van OCD.
Niet zo erg dat het alles beinvloedt, maar het is er zeker wel.

Mijn vriendinnen sturen constant zulke plaatjes naar me omdat ze weten dat ik zo ben  :biggrin2:
Door Roef & Hidde
#3032751
Martine-Tom schreef: Joh zo bedoelen ze t niet...en ik evenmin. Ik grossier bijna in dsm diagnoses...af en toe moet je ook gewoon de humor erin houden en om jezelf lachen  ;) :-*
idd  :) mijn kinderen hebben ook DSM diagnoses en vonden het heerlijk herkenbaar
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door