Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door nova
#3032293
ja, de winter is een feit, de eerste  sneeuwvlokjes  komen hier heel voorzichtig naar beneden Maar het zal nog ff duren voordat we sneeuwballen kunnen gooien
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3032295
Dat hoop ik toch, over 2 weken poort en hekwerk zetten, daarna maakt het niet meer uit, kunnen de beren veilig mee en kunnen we daarna verhuizen. Maar voor die tijd mag de kou even wegblijven  ::) :duimen:
Dus dat komt hoop ik wel goed  :biggrin2:
Door Ruisje
#3032297
nova schreef: ja, de winter is een feit, de eerste  sneeuwvlokjes  komen hier heel voorzichtig naar beneden Maar het zal nog ff duren voordat we sneeuwballen kunnen gooien
Ik hoop echt dat het niet doorzet! Moet morgen met schoonmoeder naar het ziekenhuis en wil daar heelhuids aankomen. :P
Door **Jolanda**
#3032298
Hier indd ook sneeuw. Op een enkel plekje 'blijft het liggen', de rest is direct weer verdwenen.
De autoruit maar gelijk toegedekt zodat we morgen niet mega hoeven te krabben, tenminste....dat hoop ik dan ;)
Door Ruisje
#3032307
Pauline schreef: Geef mij maar veel sneeuw en een dik pak ijs! Mijn schaatslessen hebben vruchten afgeworpen, dus ik ben er klaar voor! :biggrin2:
Met veel sneeuw groeit het ijs niet goed en dan 'giet it niet oan'. :biggrin2:
Vorst prima, maar van sneeuw heb je alleen maar last. ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3032315
Pauline schreef: Geef mij maar veel sneeuw en een dik pak ijs! Mijn schaatslessen hebben vruchten afgeworpen, dus ik ben er klaar voor! :biggrin2:
Ruisje schreef: Met veel sneeuw groeit het ijs niet goed en dan 'giet it niet oan'. :biggrin2:
Vorst prima, maar van sneeuw heb je alleen maar last. ;)
Duidelijk les 1 gemist !!!!    :biggrin2:  :P
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3032397
Pauline schreef: Geef mij maar veel sneeuw en een dik pak ijs! Mijn schaatslessen hebben vruchten afgeworpen, dus ik ben er klaar voor! :biggrin2:
Als je ijs krijgt met sneeuw dan schaatst dat zeer zwaar, laat de sneeuw dus maar achterwege ;-)
Ik als echte fries ben ook klaar voor ijspret :-)
Gebruikersavatar
Door Sher
#3032403
dinky89 schreef: Als je ijs krijgt met sneeuw dan schaatst dat zeer zwaar, laat de sneeuw dus maar achterwege ;-)
Ik als echte fries ben ook klaar voor ijspret :-)
Als halve Fries wil ik ook wel ijs. Sneeuw mag inderdaad wegblijven.
Door Lil
#3032521
koekje schreef: Kunnen jullie de sneeuw in limboland laten?
nee! Ik blaas het altijd ver weg, want ik hoef die rommel niet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door