Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Malamoods
#3031954
Barfen, levensgevaarlijk!!!!!  :o RJ en ik zaten gisteren even in de vriezer te kijken wat er nog in zat (bijna leeg, voorraad komt binnenkort weer binnen). Omdat ik nog 5 kg lamspens en een kg lamsribben voor de 'weggeef' had, wilde we die even apart in een stevige plastic tas stoppen. Dus ik help om het tasje open te houden, zodat RJ de 5 kg pens erin kan doen. RJ pakt het tasje over, houd de hengsels vast en ineens een KEIHARDE klap! BOEMMM!!!!! Bodem uit het tasje gescheurd en 5 kg bevroren lamspens klapt op de grond. RJ kon nog nét zijn voet wegtrekken.  :-X Gelukkig maar, want ik ben er van overtuigd dat er dan op zijn minst wel een paar botjes gebroken zouden zijn..... Oepsie! Schrikken dus! Gelukkig met 'n sisser afgelopen....
Door Malamoods
#3031987
Zeker ja!  :) Ik ben blij dat hij net weer een beetje met de honden mee kan wandelen. Hij heeft vorig jaar zijn enkelbanden gescheurd in combi met een bot kneuzing. Daar heeft hij heel lang veel last van gehad. Lopen kan hij al wel weer een tijdje, maar écht wandelen begint nu eindelijk weer te komen. Moet er niet aan denken als dat blok op zijn voet was beland.... Weer terug bij af....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door