Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Dreetje
#3031663
Hoe zat het ook alweer met de portperen?
Ik geloof dat het elk jaar weer wordt gevraagd......
maar hoe zat het ook alweer??
Wil je het recept nog een keer prijsgeven?  :)
Door Nadia
#3031774
Pauline schreef: Ze zijn echt goddelijk.... Ik ga ze met de kerst ook maken! Gewoon met een hele fles port en niets geen water! :P ;D
Water erbij :o wie vloekt er zo??!!
Door Nynke
#3031777
Nadia schreef: Water erbij :o wie vloekt er zo??!!
Dat dacht ik ook al, ben blij dat jij het zegt !! Gewoon een 2e fles port als de peren niet onder staan  :P :P
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3031816
Nynke schreef: Dat dacht ik ook al, ben blij dat jij het zegt !! Gewoon een 2e fles port als de peren niet onder staan  :P :P
Of als je teveel geproefd hebt! Ik voel me net Joop Braakhekke als ik peren maak. Drink nooit alcohol, maar door het proeven word ik zo teut als ik weet niet wat.  ;D ;D ;D
Door keetje
#3032159
Laat ik dit heerlijke recept dus al die tijd over het hoofd gezien hebben. Nu dus opgenoteerd!  :D

Dat gaat het worden met de kerst, en eerder om te testen natuurlijk. Kan ook lekker in het oventje van de kachel. Ik ben er klaar voor. Nog een tip wat betreft port? Want de ene port is de andere port niet, dus.
Door Nadia
#3032405
Een rode. En gewoon een die je zelf lekker vind om te drinken ;) Ik koop hem altijd bij de Jumbo. Maar weet niet welke het is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door