Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
#3031583
Soms besluit je op het allerlaatste moment dat je toch wat anders wil eten dan in de planning stond. Nou hebben de honden niet zo veel te willen, die eten gewoon altijd wat de pot schaft. ;)

Maar vanmiddag heb ik toch besloten dat zij ook eens wat anders in hun bak krijgen dan de planning was. De uitslag van het gezwelletje in Lily's oor was goedaardig en dat vieren we met een feestmaal! :D

Afbeelding
Links een halve fazant voor Sergi en rechts een heel patrijsje voor Lily

* De kippenrug en zwanenvlees blijven liggen tot morgen.
Laatst gewijzigd door Ruisje op ma 01 dec 2014, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3031679
Goed nieuws v.w.b. Lily! Hoop dat het ze gesmaakt heeft.  :)



Hier zou de hele boel er morgen, overmorgen etc. nog staan. Moyra vind dit blegh in het kwadraat. :-[  ;D
Gebruikersavatar
Door pluk
#3031704
Van Scott mag Lily zijn patrijsje ook hebben en die ene die nog in de koeling ligt ook.

en dat is heus eerlijk waar niet omdat hij het zelf niet lust :biggrin2:
Door Ruisje
#3032181
-Annemarie- schreef: Goed nieuws v.w.b. Lily! Hoop dat het ze gesmaakt heeft.  :)



Hier zou de hele boel er morgen, overmorgen etc. nog staan. Moyra vind dit blegh in het kwadraat. :-[  ;D
Hier vinden ze het erg lekker!
pluk schreef: Van Scott mag Lily zijn patrijsje ook hebben en die ene die nog in de koeling ligt ook.

en dat is heus eerlijk waar niet omdat hij het zelf niet lust :biggrin2:
;D
Lily vraagt waar het bakje staat... :D
smulpaap schreef: Dat is nog eens lief van de butler  :-* :D
... the maid. ;) :-*
Gebruikersavatar
Door nova
#3032183
hebben ze geen gasten uitgenodigt?  ::) Mijn honden zijn altijd wel te porren voor een vreetfeest  ;D

Fijn dat je een goede uitslag hebt gekregen  m.b.t. het bultje  :D
Door Ruisje
#3032207
nova schreef: hebben ze geen gasten uitgenodigt?  ::) Mijn honden zijn altijd wel te porren voor een vreetfeest  ;D

Fijn dat je een goede uitslag hebt gekregen  m.b.t. het bultje  :D
Tijdens het eten willen ze geen gasten in de buurt. :biggrin2:
En... ik zou gelijk door m'n fazant en patrijs heen zijn met die vreetschuren van jou. ;)
Laatst gewijzigd door Ruisje op di 02 dec 2014, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door nikèdog2000
#3032225
fijn dat het bultje niets ernstigs was
ik heb nog meer patrijs en fazant hoor
dus je kunt wel gasten uitnodigen de volgende keer
Gebruikersavatar
Door Sher
#3032410
Fijn dat het bultje niks was.
Van de hondjes hier mogen ze het ook houden hoor. Wat hen betreft klinkt die kip beter...... polderhondjes.  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door