Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door miik
#3031400
Eindelijk heeft de echo het bevestigd en "durf" ik het officieel te vertellen.... !!!
Op de echo waren 5 pupjes te zien, allemaal met kloppende hartjes en alles zag er goed uit, ik ben superblij !
Abby was wel iets kleffer en aanhankelijker, maar was NIETS aangekomen, zelfs een klein beetje afgevallen, dus echt tot de echo heb ik zitten twijfelen... zo van - daar kan toch niks inzitten.... ? ? ?
De arts gaf aan dat Abby in top conditie is, mooi gespierd, en dat het daarom niet gek is dat er nog niks te zien is ;)
Dussss, op naar pupjes van Abby en Eagan, begin januari !

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door miik
#3031944
Ja, het is een herhalingsnestje. En of ik een pupje ga houden weet ik nog niet zeker.
Ik heb altijd gezegd dat ik van dit komende nestje een teefje wilde houden, mijn borders zijn nu 6,5 en 10... dus ik zou graag weer een jonge border erbij hebben... Maar ja, dit jaar is Foxy (de powderpuff) er ook onverwachts bij gekomen...
Het hangt van een aantal dingen af, en dat ga ik pas beslissen als de pups er zijn, ik heb wel tegen de pupkopers gezegd dat ik zelf eerste keus heb ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door