Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#3031446
Mijn grote rode gevaar is jarig vandaag, 3 jaar alweer!  :o
2 Jaar geleden zaten we in de medische molen en werd hij opgegeven, hij zou mss nog een jaar leven, en 2 jaar later, alive and kicking...
DOOK!  :D
Afbeelding

Afbeelding

Ik heb altijd een rode kater willen hebben....nou die heb ik nu, een karakter waar je U tegen kan zeggen, en tegelijk zoooo lief, het blijft af en toe zoeken naar manieren om zijn leven leuk te houden, zijn longen en conditie zitten hem toch wel in de weg zo af en toe, maar zo sukkelend komen we er wel. Geen idee wat de toekomst brengt, maar deze 3 jaar...die hebben en houwen we  :-*
Door Martine-Tom
#3031488
Afbeelding

Mijn gespierde spijker  :smitten:
7.4 kilo puur spier, vanaf dag 1 dat hij hier is op rauw gestaan, en dat is te zien! Het lijkt een ielig katje...tot men hem oppakt  :biggrin2:
Hij eet vooral kvv maar mag ook graag de pens van Tom pikken en knaagt wekelijks op een kippenvleugel.
Vanuit de tuin sleept hij graag walnoten mee naar binnen, gras en riet doen het ook goed...dus mss wil hij stiekem eigenlijk vegetarier zijn  :biggrin2:
Door Martine-Tom
#3031492
Lizzy schreef: Die eerste foto is trouwens echt geweldig :biggrin2:
Geeft ook gelijk zijn karakter erg goed weer  ::) :biggrin2:
Nog nooit zo'n eigenwijst stuk kat meegemaakt....en slim! Ik clicker met hem  :biggrin2:
We zijn nu met agility begonnen maar dat kwartje wil nog niet zo vallen, dan raakt ie gefrustreerd en loopt met opgeheven staart weg  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door