Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3031518
Ja ik kom het niet laten er toch op te reageren.
Ik zei al dat je dan ook geen brokken moet geven want mijn duitse herder had vergroeiingen in de rug en zijn lichaam was met 3 jaar kapot terwijl hij royal canin at.

Heb er ook bijgezet dat er om die reden geadviseerd word op BP om meerdere merken kvv te geven en dat er op BP heel veel pups opgegroeid zijn op kvv en barf zonder problemen.

Het ergste is dat het meteen mensen afschrikt zo een bericht en dat je dan krijgt: zie je wel dat vers slecht is  :-X
#3031561
Tjissus. Iedereen weet nu toch zeker wel dat brokkenhonden nooit bij de dierenarts komen omdat ze nooit problemen of afwijkingen hebben? Dat dierenartsen alleen zo rijk en riant kunnen leven doordat er van die koppige stommelingen zijn die hun honden vers voeren? ::)
#3031594
Anne in Duitsland schreef: Tjissus. Iedereen weet nu toch zeker wel dat brokkenhonden nooit bij de dierenarts komen omdat ze nooit problemen of afwijkingen hebben? Dat dierenartsen alleen zo rijk en riant kunnen leven doordat er van die koppige stommelingen zijn die hun honden vers voeren? ::)
Ooooohh


:D ;D :D ;D :D ;D :D


Maar ik heb ook zo verhaal .
Hondje van mijn buren at brok,toen hebben ze kvv gegeven en daardoor is tie ziek geworden,ontsteking in zijn hoofd :o :o

Hoe goedgelovig ben je dan zeg!!!!!!

Vers maakt meer kapot dan je lief is
Heel gevaarlijk :o :o


:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
#3031610
Sneu natuurlijk dat die hond dat heeft. Maar eigenlijk hetzelfde goedkope verhaaltje  eromheen. Nu eet die vlees, ligt het natuurlijk daar aan, had die brok gegeten, was de fokker aan de hoogste boom gegaan, is ze zelf de fokker, was het een gevalletje "domme pech".
Maar goed, deze eigenaar wil het graag geloven en ik hoop van harte voor de hond dat het vele beter met 'm zal gaan als die op de brok staat. Dan kan het iig de rest van z'n leven niet meer aan de voeding liggen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door