Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3031168
Binno schreef: Afbeelding *schopt topic terug omhoog*  :biggrin2:
Whahaha, ik ben nooit zo goed in reageren op mijn mobiel  ;)
Maar het is een prachtig stel hoor!!  :biggrin2:
Zou ze graag aan Jacy voorstellen, die houdt niet van kleine witte hondjes, en grote zwarte honden (hoewel hij afgelopen week al 2x met een zwarte hond wilde spelen  ;) )
Gebruikersavatar
Door Binno
#3031173
:-*
Fenixjuh schreef: Zou ze graag aan Jacy voorstellen, die houdt niet van kleine witte hondjes, en grote zwarte honden (hoewel hij afgelopen week al 2x met een zwarte hond wilde spelen  ;) )
Gian is over het algemeen nogal een asociaal geval dus dat zou waarschijnlijk toch niet goed komen :biggrin2:
Moos is een allemansvriend, met een lichte voorkeur voor teefjes.  :biggrin2: ;)
Gebruikersavatar
Door Binno
#3031470
Neally schreef: Beetje meer vriendjes al? Jouw jongetjes.
Vriendjes zijn ze zeker wel.
En als Moos nu nog iets beheerster wil spelen met hem en Gian iets normaler zou reageren
(Gian zijn gedrag slaat dan altijd zeer snel om van heel lief en rustig naar hysterisch uitvallen en bijten ::) )
dan zouden ze ook vaker binnenshuis samen kunnen spelen.
Nu kan dat enkel gecontroleerd als ik er met mijn neus bovenop sta (maar dat kan uiteraard niet de hele dag),
of buitenshuis wanneer ze daarbij genoeg ruimte en uitwijk mogelijkheden hebben
(en op plaatsen waar hun geblaf daarbij dan niet teveel mensen (of buren :D) hindert... ::)

maar verder mogen we niet klagen, het had veel slechter gekund ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door