Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3030944
Afbeelding

Afbeelding
Het ultieme geluk met zijn vieren spelen.

Afbeelding
Wie niet sterk is moet slim zijn? Beetje groter maken helpt toch altijd!

Afbeelding
Je hoeft je niet klein te voelen, als je klein bent :)


Afbeelding
dat smoeltje :smitten:

Afbeelding
De smurf zet even wat kracht bij :)

Afbeelding
Allemaal blije gezichtjes

Afbeelding
Dat glimlachje van Prudence  :smitten:

Afbeelding

Afbeelding
BOEH!

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gevaarlijk!

Afbeelding
BOEM!

Afbeelding
The flying dutch girl  :biggrin2:

Afbeelding
Verstoppen achter je grote zus!

Afbeelding

Afbeelding
Het valt niet mee om zo'n uk terug te vinden achter zo'n grote reus :)

Afbeelding
Kiekeboe! Ik ben er nog wel hoor!

Afbeelding
Geluk en stoer te samen

Afbeelding
Het is ook zo'n veertje
#3031532
Zo voelt het ook. Vandaag met de wandeling ook, de doggyride mee, dat had ze nog niet meegemaakt, maar ze liep als een tierelier naast de doggyride. Het is dus echt een verjongingskuur voor mijn dames. We hebben loeihard gelopen. Helaas gaat Whisper niet zo hard meer op de prednison, die is helemaal opgezet, maar de beide zusjes die heb ik al 2 jaar niet meer zo zien lopen. Die zijn helemaal opgeleefd! Phoebe stijf tegen Isabella aan en die gingen gelijk op. Phoebe met de grote poten en isabella met d'r kleine pootjes. Wat een ding. Elk polletje en steentje moet aan gesnuffeld worden, dan blijven we even staan en dan gaan we weer met sneltreinvaart verder. Ze loopt ook tussen de zusjes in, alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Heeft wel een paar dagen moeite gekost omdat Prudence niet zo aardig was in het begin, maar ze trekt zichzelf ook helemaal op aan die twee grote lummels :)  :biggrin2:
Fenixjuh schreef: Leuke foto's! Ziet eruit alsof ze er altijd al bij hoorde.
#3031535
Ja die vang je ook niet zomaar even, die heeft me toch een beresnelheid. Als ik haar hier door het huis zie vliegen, dan krijg ik het er soms koud van zo hard gaat ze! Maar ze doet het echt zonder enige moeite. 't is net een veertje!
Dian schreef: wat een heerlijke spring-in-het-veld :smitten: :smitten:
#3031737
Dank je! Doen we zeker! Ik heb dit zo enorm gemist. Dames waren helemaal ingezakt (ook qua gezondheid) na de dood van Paige. Ik hoop dat deze jonge dame ze er zo bovenop kan helpen dat het hun gezondheid ook beter gaat!
zhiva schreef: lekker van genieten  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door