Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#3030547
Kennisje heeft een pup (hun 3e hond dus ze zijn niet nieuw in de dierenwereld zeg maar) ze weten dat ik rauw voer en kwamen trots op me af "wij voeren ook vers". Nou leuk, vertel, wat krijgt de kleine (week of 16 inmiddels) brinta met melk, een handje geweekte brokken en verder tafelrestjes, en op zondag 2 gekookte eitjes. Nouja is weer eens wat anders als RC pupbrok zeg maar  :P
Door Martine-Tom
#3030556
Lizzy schreef: Als er RC geweekt wordt, eet pup toch RC :biggrin2:
Hoe KOMEN mensen erop dat ze vers voeren, bij zo'n baggermenu..... :-X
Neeeee geen RC want dat vinden ze troep, gelukkig is het Hills....stukken beter natuurlijk!  :P  :biggrin2:

Ik heb echt geen idee hoe ze hierop komen, ze weten wat ik voer en heb ze met hun vorige hond al eens op carnibest gewezen, hebben ze een keer gekocht dus ze weten wat het is....en dan toch op dit menu komen, ikniesnapnie.
Tafelrestjes is dus letterlijk alles wat over blijft incl kruiden en jus enzo  ::)
Heb een poging gewaagd maar ze waren zo trots dat de boodschap niet aankwam...
#3030638
frodo quin schreef: Ik hoop dat ze snel het licht zien en het beestje er niets aan over houd, want gezond klinkt het niet bepaald en vers is het ook niet. Ik deel hun mening wel dat hills beter is dan rc, dubbel vlees percentage (adult cat) en geen kankerverwekkende bewaarmidellen.
Dat is ook één van de leukste die ik vandaag gehoord heb.
#3030690
Anne in Duitsland schreef: Jawel, maar jij liep toen waarschijnlijk niet trots in het rond te toeteren dat je vers voerde! :biggrin2:
hahahaha wist van heel t bestaan niet af!
Martine-Tom schreef: Met stroop?  :o Oh die kende ik ook nog niet, wel met brood, leverworst ook wel eens gehoord, stroop is weer een nieuwe ;D
yep stroop of suiker 8)  ik deed er stroop in...niet dat ie t opvrat hoor maar goed...fokker zei t he :(
#3030984
Nee hoor..je hebt nog niet alles gehoord..JR van een kennis heeft al maanden last van jeuk..ik heb wat stille hints gegeven maar omdat er in de kennissenkring een JR - expert zit weet die alles..i.c.m. de dierenarts..wordt er 0 geluisterd...Na een legio van "dat mag hij niet meer-tjes"..etc. is het wonder dieet VIA DE DA..inmiddels geboren..
De hond mag nu alleen maar gekookte aardappels met iets van paardenvlees dat ook weer bij de DA vandaan komt (uit een kuipje)...
T schijnt te werken... :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door