Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Shidou
#3014671
Ik voer nu al een tijdje (gaan 2de maand in) vlees aan de hond maar in de brokken die ik hiervoor had was ook cranberries in verwerkt maar nu wil ik deze ook gaan toevoegen aan het menu maar kan ik deze zo gewoon geven en hoeveel? Of misschien makkelijker om Puur cranberry compleet te geven (capsules).

Waarom ik dit toevoegen, is dat mijn reutje nu een beetje aan t stinken is bij z'n geslachtsdeel wat voorheen niet was toen die nog op brokken was.

Cranberries zorgen als het goed is voor dat er geen bacteriën kunnen nesten in het geslachtsdeel en dus schone urinewegen wat zich moet gaan uiten in geen stank denk ik zo..

Wie o wie!
#3030536
Eén van onze katten krijgt de inhoud van 1/2 tot 1/3 van een capsule VitaminHealth Cranberry complex (vitamine store). Hij had steeds terugkerende blaasontsteking en sinds we dit dagelijks door zijn eten doen heeft nooit geen blaasontsteking meer gehad.
Dit zit er in (omgerekend naar 1 capsule):
-Veenbes  (cranberry extract 25:1) 180 mg
-Beredruif 175 mg
-Vitamine C 60 mg
-Cats Claw 50 mg
-L-Lysine 20 mg
#3030583
Mijn meiden eten ze zo op.. Geen punt.. Ik geef alleen toch te capsules. Niet alleen om de hoeveelheid die je aan normale cranberry's zal moeten geven, maar als ik ze niet maal/pureer of ze kauwen ze niet goed, komen ze er geheel in de normale vorm weer aan de andere kant uit... Ze verteren het velletje niet...  ;)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door