Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Berna
#3030378
Ik heb de luxe van een vriendlief die heel graag uren in de keuken staat.
Binnenkort is hij jarig en meneer wil een goede keukenmachine.
Kitchenaid moet het worden heeft hij bedacht. Ben stijlachterover geslagen van wat die dingen kosten. Nu vraag ik me af;
Zijn ze echt zo uitzonderlijk goed of betaal je voor de merknaam en zijn er hele goede alternatieven?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3030391
Ze zijn ook goed en als hij bedacht heeft dat het kitchenaid moet zijn...waarschijnlijk in een kek kleurtje ook nog, dan zou ik 'm dat ding geven.

En ik sloeg ook stijl achterover van de prijzen van zo'n ding, zeker omdat de losse hulpstukken in dezelfde lijn liggen.

Ik neem later als ik groot ben een Magimax, dis is in beginsel wel in dezelfde prijsklasse, maar lijkt een completer pakket te leveren.
Door lianneke
#3030393
Ik heb een Kenwood, nu drie jaar en gebruik hem bijna dagelijks. Ben er nog steeds heel blij mee. Ik meen dat ie rond de 220 euries was.
Door lianneke
#3030401
En ja, ik had eigenlijk ook stiekem liever een Kitchenaid voor mn verjaardag gehad. :).maar de Kenwood valt in ieder geval niet tegen!
Gebruikersavatar
Door kayla
#3030408
Zou toch voor de Kitchenaid gaan, ondanks de hoge prijs.
Het is wel de Ferrari onder de keukenmachines :D, als is het alleen maar om de uitstraling. Denk dat vriendlief teleurgesteld is als het een alternatief wordt... zeker als hij veel uurtjes in de keuken staat.
Gebruikersavatar
Door Berna
#3030413
kayla schreef: Zou toch voor de Kitchenaid gaan, ondanks de hoge prijs.
Het is wel de Ferrari onder de keukenmachines :D, als is het alleen maar om de uitstraling. Denk dat vriendlief teleurgesteld is als het een alternatief wordt... zeker als hij veel uurtjes in de keuken staat.
Ik heb er totaal geen verstand van. Maar ik had geen flauw idee dat je gewoon 350 euro verder bent voor een vrij standaard keukenmachine ;-)
Door lianneke
#3030419
Maar als jouw vriendje echt uren lang in de keuken staat en veel gebruik maakt van zn nieuwe machien, denkt hij vast iedere keer weer met heel veel liefde terug aan de dag dat ie het ding van jou voor zn verjaardag kreeg en dat brengt vast weer veel lekkere gerechten met zich mee! Of andere dingen natuurlijk ;D
Gebruikersavatar
Door koekje
#3030468
Ik zeg magimix. Wat een geweldig apparaat!
Ik dacht dat kitchenaid nog even een honderdje duurder zou zijn. In het nieuwe huis wil ik er wel een standmixer van, want die heb ik nog niet.
Door keetje
#3030474
Ach joh, gewoon doen. Hij blij, jij dus ook blij en het houdt hem van de straat!  :)

Zijn trouwens wel heel mooie machines. Maar dat vind ik van de Magimix ook. Maar ik ben voorlopig even door het budget heen en heb trouwens helemaal geen ruimte voor weer een machine erbij. Maar ik blijf dromen. Wil ook nog graag zo'n erg dure pan. Iets met croix?
Door Mandarijn
#3030485
keetje schreef: Ach joh, gewoon doen. Hij blij, jij dus ook blij en het houdt hem van de straat!  :)

Zijn trouwens wel heel mooie machines. Maar dat vind ik van de Magimix ook. Maar ik ben voorlopig even door het budget heen en heb trouwens helemaal geen ruimte voor weer een machine erbij. Maar ik blijf dromen. Wil ook nog graag zo'n erg dure pan. Iets met croix?
Zo'n le creuset? Zulke pannen wil ik graag (naast de KitchenAid)

Dus ik blijf nog even dromen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3030502
koekje schreef: Ik zeg magimix. Wat een geweldig apparaat!
Ik dacht dat kitchenaid nog even een honderdje duurder zou zijn. In het nieuwe huis wil ik er wel een standmixer van, want die heb ik nog niet.
Ik denk dat dit de prijs is van zo'n basisding en dan kan er nog van alles bij á een hoop geld per onderdeel.
Door Mowgli
#3030503
Van een goede kwaliteit keukenmachine heb je jaren plezier. Ik heb dezelfde magimix als Koekje en ben er erg tevreden mee.
Mandarijn schreef: Zo'n le creuset? Zulke pannen wil ik graag (naast de KitchenAid)
Die pannen zou ik ook graag hebben, maar ik vind ze (helaas) te zwaar. Ik ben bang dat ze voor mij met mijn nek-, schouder arm- en handklachten ontilbaar zijn, vooral als ze ook nog eens gevuld zijn.
Door Dreetje
#3030504
Wij hebben een Thermomix, een geweldig apparaat.
Je kan er van alles mee, zelfs je eten koken of stomen.
Soepje is zo gemaakt evenals ijs, smoothie etc.
Vanmorgen nog het deeg voor een brood mee gekneed.
Het kost wel een paar centen maar dan heb je ook wat...
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door