Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3030242
Nu het weer kouder wordt, zit ik een beetje met de tijd die Oscar tijdens de training in de bench ligt. Ik zet de stoffen bench altijd op en als we niet aan de beurt zijn ligt hij daarin. Dan voelt hij zich veilig en is hij heel relaxt.

Nu zit er in de bench wel een kleedje, met een dun laagje piepschuim ofzo erin. Maar ik vind het toch zo koud, op het koude beton buiten. Dus ik ben aan het kijken wat ik er nog in kan leggen om het wat warmer te maken. Wat zou daar geschikt materiaal voor zijn? Ik zie op zooplus best veel kleedjes die geschikt lijken, maar ik weet niet wat slim is. En aangezien we laatst al een flinke miskoop hebben gedaan aan een kussen voor in zijn bench, koop ik nu graag gelijk iets wat goed is.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3030246
Ja goh een schaap. Dat is wel een goede.

Zou een ikea schaap daar voor voldoen (eigenlijk hoor ik op een nee, want ik ben net vanmorgen in de ikea geweest en dan moet ik weer  ;D )
Door Lil
#3030249
Wat minstens zo belangrijk is, is de koude lucht die gewoon door die dunne stof gaat. Ik gooide er een dikke deken overheen. Lag maar een heel dun matje in op de bodem, maar wel met zilveren onderkant (bovenkant synthetisch schaap). Dat was lekker warm.
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3030260
Een electrisch deken  8)
Ik wil overigens wel als slachtoffer naar de Ikea voor een schaap hoor  :biggrin2:
Denk idd dat t wel lekker warm is voor hem! Anders een shirt aan of zo? Als hij er echt last van krijg/stijf van wordt.
Door inge58
#3030261
Mijn hondjes slapen s'nachts in de onverwarmde serre,ook in stoffen benches.
Er liggen van die isoleer platen onder en een deken erover heen.
Dus idd iets wat de kou van de grond tegenhoud en een deken om hun eigen warmte vast te houden.
Door Ruisje
#3030268
Je moet denk ik wel uitkijken met intrekkend vocht, anders wordt het nog te koud.

Een schaap ;) ja, met eventeel iets van isolatie eronder. Of stro! ;D Het geeft een troep, maar is wel heerlijk warm, isoleert en wordt niet snel vochtig. Wij hebben het altijd in Mientje's buitenhuisje.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3030299
Ronald schreef: Wij zetten dan de bench niet op de grond, maar op een isolatiematje.

Afbeelding
Ik had voor Hope zo'n ding op maat geknipt. Voor een paar euro heb je er 1 die je voor de autoruit kan leggen. Ik legde hem gewoon onder zijn kussen, niet onder de bench dus maar er in.
Door El_Kato
#3030302
Jolly Paws maakt maten op maat. Zijn van traagschuim en zo'n 5 cm dik dacht ik. Anders zou ik ook voor een schaap gaan met voor de zekerheid zo alu matje op maat eronder. Zou dan wel voor een echt schaap gaan en een lekkere dikke  ;). Hier staat op de zaterdagmarkt een kraam die ze verkoopt.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3030339
Zo'n isolatiemat is een hele goede. Die kan gewoon op maat in de bench en daar blijven. Hij zal ook vanaf dit soort temperaturen zijn jas aan krijgen, dus zijn bovenkant is dan ook warm. En dan op zoek naar een schaap voor als het nog wat kouder wordt.

Bedankt voor het meedenken allemaal!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door