Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Akeyti
#3030130
Vandaag heb ik voor het eerst wat eten voor mijn hondje opgehaald via Barfplaats, en had beloofd om mij dus nu maar eens voor te stellen op het forum!
Ik heb sinds een aantal weken mijn eigen hondje, niet onze eerste hond, maar mijn eerste echt eigen hondje, geen familiehond. Zijn naam is Hachiko (we noemen hem Chiko) en hij is nu 4 maandjes jong!

Ik voer hem het liefste met voeding waarvan ik kan zien wat erin zit, ik ben geen brokjes fan, mede gezien mijn fretje 6 jaar geleden nogal fel reageerde op verschillende brokjes. Met haar ben ik begonnen prooi te voeren (voornamelijk muizen), wat ze helaas ondertussen niet meer kan eten voor medische omstandigheden. (chonische middenoorontsteking waarvoor het kauwen pijnlijk is). Zij is nu een dikke 6 jaar, en dus een bejaarde fret geworden. Hier is Mayawi (ook wel Mawi):

Afbeelding


En hier is Chiko:

Afbeelding

Mawi is dus een wildkleur fretje, Chiko is een toverbal LHW (Long Haired Whippet), die nu het meest naar blond aan het gaan is en rood geboren is.

Vragen? Stel ze gerust, wij bijten niet ;D
Gebruikersavatar
Door Akeyti
#3030136
Mijn fretje staat nu op brokkenpap, ben al blij dat ze momenteel niet aan de medicatie staat :)
Ze is onder behandeling van de frettenkliniek.

Bedankt! Ik ben ook erg trots op mijn duo! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Akeyti
#3030145
We hebben hier ook nog ons 11 jarige kangoeroe Thomas  ;D
Hij staat alleen op brokjes en leeft bij mijn ouders. Hij is een friesse stabei x keeshond.

Afbeelding

Afbeelding
Door Ruisje
#3030153
Welkom op Barfplaats!
En was jij toevallig vandaag in Son om vleesjes op te halen? Dan had je aan mij beloofd je voor te stellen. ;D

Mooie foto's van Thomas, Chiko en je fretje! En misschien gaan je ouders voor Thomas ook nog een keer over op barf. ;)
Gebruikersavatar
Door Akeyti
#3030155
Ja dat was ik inderdaad! Ik kom mijn beloftes graag na ::)
Ik betwijfel het, heb al eens geprobeert, zelfs met worsten.. Mijn ma is er wat vies van :(
Bovendien eet Thomas heel veel dingen niet.. Ach he, hij is 11 en nog relatief gezond, daar gaat het om, niet? ;D
Chiko eet graag zijn porties op! Hahaha.
Door Mowgli
#3030579
Welkom op Barfplaats.
Anne in Duitsland schreef: Ooooo! Ikwilookeenwhippetikwilookeenwhippet! Wat een lekker alert koppie heeft ie!
Jaaaaa! Die zijn ook leuheeeeeeeuk! Hier in de straat woont een whippet. Hij is zoooo leuk  :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door