Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door M. v.d. Heuvel
#3029938
Gisteren met Brammetje naar de dierenarts gegaan omdat hij niet kon poepen. Hij is toen opgenomen om te kijken of een klisma zou helpen om de boel op gang te brengen. Gisterenavond ben ik bij hem gaan kijken omdat hij niet wilde eten en ik zijn eigen bakje met vlees ben gaan brengen. Hij was toen helemaal niet lekker en moest blijven. Vanmorgen belde de dierennarts dat het niet goed met hem gaat, ze zijn de hele nacht bezig geweest om hem warm te houden en hij verliest veel bloed. Waarschijnlijk is zijn darm beschadigd en heeft dit een onsteking veroorzaakt. Hij ligt nu aan het infuus met vocht en antibiotica. Ze zei heel eerlijk dat het een spannende dag gaat worden.
Door Anne in Zweden
#3029943
Hè jakkes, wat naar joh! Heeft ie iets raars gegeten? Als de darm beschadigd is, zou je denken aan iets heel scherps. Hoe dan ook, ik duim hard voor je dat Brammetje er weer helemaal bovenop komt!
Door Anne in Zweden
#3030013
Nee, dat klinkt niet als alarmbarf. Maar misschien heeft hij tijdens een wandeling iets opgepikt? Eet ie graag takken? Is het een hond die graag sokken, mobieltjes en telefoonboeken verorbert? Vaak is dat het probleem, dat ze iets niet-eetbaars hebben gegeten.

Hoe gaat het nu met hem, weet je al iets meer?
Door M. v.d. Heuvel
#3030936
Brammetje is vrijdag opgenomen in de kliniek en 's nachts erg achteruit gegaan. Ze hebben er alles aan gedaan om hem er doorheen te slepen, maar vanavond is hij helaas overleden. Het is onduidelijk waarom hij zo snel achteruit is gegaan.
Gebruikersavatar
Door luka en kira
#3030956
M. v.d. Heuvel schreef: Brammetje is vrijdag opgenomen in de kliniek en 's nachts erg achteruit gegaan. Ze hebben er alles aan gedaan om hem er doorheen te slepen, maar vanavond is hij helaas overleden. Het is onduidelijk waarom hij zo snel achteruit is gegaan.
Ach wat verdrietig :'(
Heel veel sterkte met het verlies en het gemis!
Dag Brammetje, goede reis over de regenboogbrug  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door