Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3029864
Hier is oma haar album  :-* :-*

Een greep uit haar 2e leven . Dat begon voor haar op 6,5 jarige leeftijd en heeft op 2 maanden na bijna 7 jaar mogen duren
De wat oudere meneer op de eerste foto,s was dus ""haar koekjes meneer "" ze had op een gegeven moment zoiets van hm ik ga nu zelf eens kijken wat er in je kofferbak ligt  :biggrin2:
Noa was ook niet aan water gewend ( aan wat wel , niets dus ) Maar met veel geduld begon ze dat ook leuk te vinden .
Het ""dorre plantje "" begon weer te bloeien . De foto,s uit haar allerlaatste jaar zijn hier regelmatig voorbij gekomen , dus die zitten er niet bij .

http://www.mijnalbum.nl/Album=IADO83W6
#3029937
Lazy Garfield schreef: Prachtige foto's als herinnering zeg, heb ze net bekeken.
Mag ik vragen had noa een onderbeet en had ze daar geen last van?


Ja Noa had overduidelijk een onderbeet . Toen ze hier kwam heeft ze eerst kvv gehad , en ik heb maanden met haar geoefend om haar te leren Barfen
Noa heeft om die reden ook lang beginners -vleesbot gehad . Maar uiteindelijk is Barf gelukt met haar . En at ze alles .
Toen ze oud(er) werd kreeg ze natuurlijk een smallere kaak naast de onderbeet en moest ik om die reden haar vleesbot knippen
Met andere honden gingen de contacten altijd prima . Maar Noa produceerde geen bijgeluiden , zoals je bij Bulldoggen vaak hoort
Pas toen ze oud(er) werd begon dat wel te komen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door