Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3029558
Leuk!! Vandaag bij een mooie kerstshow wezen kijken en leuke ideeen gezien. Er stond een kerstboom met pluche rendierkloppen, maar die vond Flow ook erg interessant dus dat doen we maar niet. :biggrin2: Die kleine huisjes vind ik altijd erg leuk.
Ik ga 19-21 december naar Oberhausen, kerstmarkt en daar vast en zeker nog wel wat leuks aanschaffen. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3029580
Mini's 3-tal schreef: Angelique/Lizzy, mag dit topic weg? Straks begint Maxi ook....

:biggrin2:
Dan zeg je dat ze mag beginnen als ze haar stemlijstje af heeft  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3029583
Angelique schreef: Dan zeg je dat ze mag beginnen als ze haar stemlijstje af heeft  :biggrin2:
Nee, dat kan nog maar tot 19:00, dan lult ze dat wel recht.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3029636
-Saskia- schreef: ;D dat is niet voorzichtig; dat is full force!
Hihi, vind dit bescheiden en meer winter dan specifiek kerst ;-)
Hier de eerste 'kerstramen' al gespot voordat sinterklaas in het land was....
Dat houdt in, grote lichtgevende kerstmannen en vele knipperende lampen en meer schreeuwerigheid  :o

Dan vind ik een klein winter tafereeltje op een schoorsteenmantel bescheiden  ;D
Door orinake
#3029639
klaas moet nog komen. Als klaas geweest is kan fanne zijn kerstboom zetten, voor mij kan het niet snel genoeg januari zijn (dwaze feestdagen)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3029671
Nou hier staat al 2 weken de kerstboom.......

Afbeelding

Door mijn vader (82 jaar) gemaakt en niet één.... Nee van dit model maar liefst 7 stuks en ook nog eens 10 anderen. Zal eens zoeken of ik daar een foto van kan vinden.....
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3029678
Gevonden!!!
Afbeelding

Voor alle drie de kleinkinderen eentje met gekleurde lichtjes....  ;D ;D Helemaal zelf bedacht, hij wilde persé gekleurd en ik kon praten als brugman.... En de linkse voor mijn schoonzusjes. Gemaakt van de resten die hij van de boompjes met ballen heeft gezaagd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door