Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nancy73
#3029384
ik vraag me af of het nu wel of niet de gewoonte is dat een DA bij kennelhoest direct AB geeft. Wat is jullie ervaring? Mijn DA geeft het niet tenzij er complicaties zijn en AB echt nodig is!
Laatst gewijzigd door Nancy73 op vr 28 nov 2014, 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#3029401
Nancy73 schreef: ik vraag me af of het nu wel of niet de gewoonte is dat een DA bij kennelhoest direct AB geeft. Wat is jullie ervaring? Mijn DA geeft het niet tenzij er complicaties zijn en AB echt nodig is!
Nee, mijn dierenarts geeft absoluut niet direct AB, pas als het echt niet goed gaat met de hond en de groene klodders om je oren vliegen. Nee hoor, hij schrijft rust en hoestsiroop voor.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3029411
Lizzy schreef: Nee, mijn dierenarts geeft absoluut niet direct AB, pas als het echt niet goed gaat met de hond en de groene klodders om je oren vliegen. Nee hoor, hij schrijft rust en hoestsiroop voor.
Hier ook.
Gebruikersavatar
Door pike
#3030092
Mijn vroegere da adviseerde een kinderhoestsiroop en uitlaten aan een tuigje. AB alleen in zeer ernstige gevallen. Dat was tussen de 9 en 12 jaar geleden. Daarna heb ik het nooit meer aan de hand gehad.
Door Lil
#3030255
Mijn da zegt: haal even rauwe honing op dat helpt het beste: werkt verzachtend en is natuurlijke AB helpt dat allemaal niet, dan kom je terug voor AB
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door