Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3029284
Het gaat goed met Oscar. Heel goed! Vanmorgen even naar het losloopveld geweest. Normaal trekt ie daar ook wel een sprintje, of twee. Maar zo gek als vanmorgen heeft ie lang niet gedaan! Hij bleef ook maar doorgaan en op weg naar huis nog stevig doorlopen. Wat word ik daar blij van!

Hij mist op zo'n moment wel een speelmaatje en gaat dan mij slopen. Maar er lag verderop het veld een kapotte bal, dus die heb ik opgehaald. En ja hoor, hij ging er mee spelen!

Gebruikersavatar
Door joel
#3029290
Fijn dat hij daar lekker kan rennen en ravotten, zit ie goed in zn vel dus en MET kapotte bal en t vrouwtje  ;D wat wil ie nog meer!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3029297
Geweldig, Karin! Heerlijk dat je ventje zo lekker kan spelen!
Door DJ_Doerak_Tucker
#3029353
Hahaha, geweldig Karin! Wat een blije Oscar! Ondeugend koppie erop en gáán, wat moet dat enorm genieten zijn  :smitten:.
Door Borke
#3029359
Op mij IPad kan ik het filmpje niet zien, maar wat heerlijk dat hij dan zo helemaal los gaat  daar doe je het toch allemaal voor  :biggrin2:
Door Lizzy
#3029378
Zo, die is blij!!!!!!!!!! Gaaf om te zien zeg. Hij beweegt goed ook!
Door Irish
#3029380
Geweeeeldig filmpje! :smitten: :smitten: :smitten:

En het raakt me  :'( Hoop dat Kaat binnenkort ook weer zo geniet en raced. Morgen rontgenfoto's ben benieuwd!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door