Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#3028466
Twee jaar geleden is onze keuken verbouwd.
Ik was en ben heel blij met het resultaat,lekker ruim en licht en met een fijne gaskookplaat.
Nu ben ik inmiddels helemaal klaar met die kookplaat,rvs met gietijzeren pandragers.  :(
Ik poets me de tandjes om het mooi en schoon te houden,en met een open keuken wil ik het netjes hebben.
Morgen komt de redding.....we krijgen een nieuwe "kookgroep" in de meterkast en een prachtige glanzende inductie plaat!!  :D
Ik ben heel benieuwd,en hoop dat dit een betere keus is!
Laatst gewijzigd door inge58 op do 27 nov 2014, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3028478
Keep us posted...ik mag er vanaf volgend jaar ook aan. :biggrin2: Koek ook dacht ik, dus dat wordt nog "lachuh"  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door koekje
#3028488
Angelique schreef: Keep us posted...ik mag er vanaf volgend jaar ook aan. :biggrin2: Koek ook dacht ik, dus dat wordt nog "lachuh"  :biggrin2:
Ik wil nog steeds gas  :(

Ik denk dat ik gewoon een busje campingaz aan mn oude fornuis ga hangen.
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#3028501
Wij koken al 5 jaar inductie en ik zou niet anders meer willen.

Man.....wat is dat makkelijk schoonhouden zeg  :D
Door monster
#3028522
Ik krijg in de nieuwe keuken een glazen plaat met gaspitten erop. Geen rek, maar per pit een pannendrager. En nu maar hopen dat het werkt.
Door Elf
#3028570
Inductie is echt super!
Snelle aanlooptijd, makkelijk schoon te maken en: het reageert net zoals gas! Snel op- en afschakelen. Meteen van de kook af als je de pit uit zet.
Ik miste in het begin alleen het geluid van op gas koken  ::)
Door inge58
#3028606
Omdat we gisteren de gaskookplaat al konden verkopen via mp,hebben we gisteren zo gekookt...

Afbeelding

:biggrin2:
Door M@rina
#3028638
Al ruim 17 jaar kook ik op inductie, qua bediening werkt het hetzelfde als gas, hoog is hoog laag is direct laag.
Onze 1e plaat is inmiddels vervangen, maar zag er nog goed uit, wel regelmatig schoonmaken met een spulletje voor keramiek en inductie platen van mr Musle, dat beschermd de plaat en hij gata mooi glimmen.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3028641
Oooh ik kan niet wachten tot onze keuken instort en er een inductieplaat in komt!
Ik kook nu keramisch. Wat een drama!

Veel (kook)plezier met je nieuwe plaat!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3028647
Elf schreef: Inductie is echt super!
Snelle aanlooptijd, makkelijk schoon te maken en: het reageert net zoals gas! Snel op- en afschakelen. Meteen van de kook af als je de pit uit zet.
Ik miste in het begin alleen het geluid van op gas koken  ::)
Hihi, daar moet mijn moeder nu inderdaad ook aan wennen. Tevens kon ze niet meer alle pannen die ze had gebruiken en moesten we gisteren daarom nieuwe pannen halen  ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3028954
wauw, Een extra brede?  :)
We hebben er ook een besteld voor de nieuwe keuken ( moest elektrisch dus van mij inductie dan )
Die heeft 4 pitten en een 5e warmhoudzone. Kan niet wachten, we koken nu al jaren prehistorisch elektrisch en ik scheld nog zowat iedere keer op dat ding.  ::)
Laatst gewijzigd door Kaio op do 27 nov 2014, 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door