Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
#3028520
Sonja schreef: Ik moet nog gaan shoppen voor Klaas, maar David houdt erg van autootjes e.d. Ik wilde zo'n speelkleed met weggetjes voor hem kopen en dan iets dat daar overheen kan rijden.
Ja leuk! Die heeft Dwayne ook al :)
#3028812
Vind je dat nou geen vies idee, een knuffel van een ander kindje? Speelgoed wat je echt goed schoon kunt maken snap ik nog wel dat je dat tweedehands koopt, maar een knuffel vind ik zo onhygienisch...of ben ik een muts?
#3028853
Batterijen er eerst uit? Of anders de stoomreiniger.




Ik heb weer nieuwe Vera-kleren binnen:
Deze in het bruin en met antislipstippen:
Afbeelding

En deze:
Afbeelding


Morgen verwacht ik een sjaal:
Afbeelding

En kniekousen:
Afbeelding

En nog meer kniekousen:
Afbeelding
#3028897
Leuk!!! Die sjaal is enig!!

Die onderste kniekousen heeft Dwayne ook.

@Jantina. Nee ik vind dat niet vies. In de winkel wordt het ook door Jan en alleman vast gehouden. Op het kdv speelt hij ook met knuffels.
Ik wil wel echt alleen maar spullen uit een rook vrij huis. Ik vraag duidelijke foto's en controleer alles met ophalen.
Als het vies ofzo is laat ik het achter. Maar dat is nog niet gebeurd.
Schoon stomen of met een doekje erover en klaar.
#3029229
Pffff wat een nacht. Dwayne om 7 uur naar bed gebracht. (Normale tijd). Kwart voor 9 sliep hij pas. In de tijd dat ik naar bed ben gegaan, 22.15 ben ik nog 2x boven geweest. Vervolgens tot de klok van 4 heeft hij zich om het uur of half uur gemeld. Heb ik 6 luiers verschoond.
Hij heeft van resp. 4-8 goed geslapen. Blughh .
#3029251
Nou, dan kunnen we elkaar de handen schudden. Fedde is ook een draak op het moment met slapen. Heeeel onrustig. Ik dacht nog dat zijn oren weer opspeelden ofzo, dus maar een zetpil gegeven met slapen maar daar werd het niet beter van. Ook weer zwaar verlatingsangst weer. Mag geen seconde uit zijn zicht of hij brult de boel bij elkaar, op de creche achterlaten is vreselijk. Pfieuw. Valt dan even niet mee. Maar het zal wel een fase zijn. ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door