Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#3027716
Ik ben super blij! We zijn hier nu een week aan het experimenteren met vers voor de katten. Vanavond de eerste volledige maaltijd barf zonder kvv: kippennek in stukjes gesneden, rundernier en hacheevlees. En zowel de poes van 5 als de kater van 6 had alles binnen een kwartier op!!! Gisteren liet de kater nog de kvv van carnibest staan en vorige week weigerde de poes nog op vleesbot te kauwen. Dit voelt dus echt als een enorme stap vooruit dat ik voor het eerst denk: misschien gaat barf met beide katten lukken :D

Vandaag kreeg ik 10 kilo kippennekken binnen en donderdag de eerste bestelling zodat ik ze hopelijk dagelijks op barf kan zetten :)
#3029519
Gisteren zette ik kvv met een kippennek neer. De poes grijpt de kippennek en rent er mee weg. De kvv mocht de kat hebben, maar de kippennek... Heel leuk om te zien hoe hun voorkeuren in anderhalve week omgeslagen zijn :)
Door frodo quin
#3029845
Mijn ervaring is dat hele stukken een instinct bij katten opwekken, eens ze het eten ten minste. Je krijgt dan van die taferelen van wegrennende grommende katten met een stuk dood dier in hun mond, boodschap is duidelijk, MIJN en durf het niet af te pakken, ik verdedig het met mijn leven.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door